Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان سازمان هواشناسی پاکستان از ورود سامانه بارشی قوی از ایران به ایالت بلوچستان و احتمال وقوع سیلاب در این کشور خبر دادند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ بین الملل پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از وقت نیوز، کارشناسان سازمان هواشناسی پاکستان از روز یکشنبه درباره وضعیت هوای بلوچستان هشدار دادند و اعلام کردند که شدت بارش‌ها امروز در بلوچستان بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان اداره هواشناسی با تاکید بر احتمال وقوع سیلاب احتمالی همانند مشابه آنچه در کشور همسایه ایران اتفاق افتاد گفتند: لزوم توجه به هشدارهای این سازمان برای مقابله با سیلاب اختمالی در شهرهای مختلف پاکستان بخصوص بلوچستان جدی است.

رئیس پلیس آگاهی: هیچ‌ ناامنی در مناطق سیل‌زده وجود نداردگزارش تسنیم از اولین روز امداد رسانی تیم "پاکستان ایرانی‌ترین همسایه" به سیل زدگان خوزستان+تصاویر

گفتنی است بنابر اعلام مدیریت پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی پاکستان، با توجه به احتمال سیلاب و بارش‌های شدید؛ رفت آمد به مناطق تفریحی و رودخانه‌ای در برخی از شهرهای این ایالت همچون منطقه زیارت ممنوع شده است.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با هشدار سطح زرد، اظهار کرد: بارش‌های رگباری از بعد از ظهر امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، استان را فرا می‌گیرد و تا اواخر وقت روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه پابرجاست.

او ادامه داد: این سامانه موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید به صورت موقت و احتمال تگرگ وجود دارد.

حقیقت تصریح کرد: این سامانه بارشی امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه همه مناطق به ویژه نواحی شمالی استان در شهرستان‌های آباده، اقلید، خرم بید (صفاشهر) و بوانات را دربر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: این سامانه در روز شنبه یکم اردیبهشت ماه، همه مناطق استان به ویژه نواحی شمالی، مرکزی و شرقی را دربر می‌گیرد.

او افزود: همچنین این سامانه بارشی در روز یکشنبه ۲ اردیبهشت برای همه مناطق استان به ویژه نواحی شمالی و شرقی پیش بینی شده است.

او بیان کرد: از آنجا که اثر مخاطره این سامانه، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید (به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه ها)، احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال تگرگ و احتمال خسارت به سازه‌های موقت است بنابراین توصیه می‌شود شهروندان در بستر و حاشیه رودخانه‌ها توقف نکنند، هنگام عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر و سفر‌های برون شهری احتیاط کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور | بارش ها تا کی ادامه دارد؟
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • ورود سامانه بارشی به استان از فردا
  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز جمعه تا دوشنبه
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • آخرین اخبار از فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور