Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - کارکنان آموزش و پرورش و بیمه سلامت استان یزد یک روز از حقوق و مزایای خود را برای کمک به مردم سیل زده کشور اختصاص دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: اعضای شورای معاونین اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق 14 گانه استان یک روز از حقوق خود را به سیل زدگان کشور اهدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباسعلی دانافر افزود: دستورالعمل شیوه کمک رسانی به هم وطنان سیل زده استان خوزستان به مدارس ابلاغ شده است که همکاران فرهنگی می توانند نسبت به مشارکت در این امر خیرخواهانه اقدام نمایند.
مدیرکل بیمه سلامت یزد هم گفت: کارکنان این اداره کل ضمن همدردی با مردم استان های سیل زده، یک روز از حقوق فروردین ماه خود را به مردم این مناطق اهدا کردند.
دکتر محمد دریجانی تعداد کارکنان این اداره کل را 87 نفر اعلام کرد و افزود: مجموع بیمه شدگان سلامت استان 353 هزار و 502 نفر است که 82 هزار و 387 کارمند دولت ، 148 هزار و 325 نفر روستایی و بقیه اقشار مختلف از جمله خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان، طلاب و دانشجویان هستند.
بارش های سنگین و بی سابقه که از روزهای پایانی سال 97 آغاز شده، باعث وقوع سیل در اغلب نقاط کشور شده است.
2088/ 6197

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمه سلامت سيل 98 يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند

رضا سابکی  گفت: علاوه بر محکوم کردن اقدام یادشده، آن را مغایر با کرامت انسانی، حقوق دانش‌آموزان، اصول و اخلاق فرهنگی می‌دانم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلگان افزود: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های آموزش و پرورش، برخورد با دانش‌آموزان در صورت تخلف از پوشش مدرسه، باید مبتنی بر احترام و اقدام‌های تربیتی و ارشادی باشد و در صورت نیاز با دعوت از اولیای دانش‌آموز، نسبت به اصلاح پوشش اقدام شود.

سابکی ادامه داد: به دانش‌آموزان و اولیاء اطمینان می‌دهیم که با عاملان این اقدام غیرقانونی برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت و اجازه نمی‌دهیم حقوق دانش‌آموزان در هیچ مدرسه‌ای نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد: از همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت، به ویژه اولیاء محترم دانش‌آموزان تقاضا دارم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مدارس، مراتب را از طریق مجاری قانونی به اطلاع مسئولین آموزش و پرورش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • معلمان فارس فاتح بلندترین قله فارس
  • حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد