Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:36:41 GMT

فرماندار رشت: ماموریت مهم سال 98 انتخابات است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۲۷۷

فرماندار رشت: ماموریت مهم سال 98 انتخابات است

به گزارش خبرنگار ایرنا، میرشمس مومنی زاده شامگاه یکشنبه در جلسه تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه خدمات سفر شهرستان رشت ، با بیان این که نیروی انتظامی مانند همیشه در جریان برگزاری انتخابات ، نقش پررنگ و بسیار تاثیرگذار دارد، افزود: با همراهی، همکاری و پشتیبانی یکدیگر مانند همیشه ماموریت بسیار سنگین برگزاری انتخابات را به انجام می رسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه سخنانش دستیابی به پیشرفت و توسعه را از آرمان های بشری دانست و اظهار داشت: تحقق این مهم میسر نیست مگر در پرتو نظم و امنیت، در بستر امنیت است که انسانها، کشورها، ملت ها و جوامع می توانند به توسعه و پیشرفت دست یابند.
فرماندار شهرستان رشت با بیان این که واحدهای مختلف نیروی انتظامی یکی از نهادهای ارزشمندیست که در تامین نظم و امنیت نقش تاثیرگذاری دارند، خاطر نشان کرد: همه ما نظم، امنیت و آرامش مان را مدیون فرد فرد این گروه ها هستیم.
وی در ادامه سخنانش بیان داشت: نیروی انتظامی از نهادهایست که بیشترین ارتباط را با تشکیلات وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و بخشداری های تابعه دارد؛ در حوزه های سیاسی، امنیتی، فرهنگی و عمرانی و همه خدماتی که به مردم ارائه می شود، نقش نیروی انتظامی به عنوان بسترساز ارائه خدمات عمومی مهم و تعیین کننده است.
مومنی زاه با اشاره به ماموریت های نیروی انتظامی در تسهیلات خدمات در نوروز به همشهریان و گردشگران و تلاش های این مجموعه در نوروز 98 تصریح کرد: در بازدیدهای میدانی در شهرستان رشت در ایام نوروز شاهد تلاش های نیروی انتظامی، پلیس راه، پلیس راهور و سایر گروه ها در این حوزه بوده ام که جای قدردانی دارد.
وی بیان داشت: با تعامل و همکاری یکدیگر بایستی در حوزه راه های حمل و نقل درون شهری، برون شهری، در ایجاد زیرساخت توسعه، اصلاح زیرساخت، حذف نقاط حادثه خیز ، هوشمندسازی توسعه مهندسی ترافیک، توسعه طرح استفاده از کلاه ایمنی از طرح های موفق نیروی انتظامی، گام های بلندتری برداریم.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7286
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امنیت و آرامش انتخابات پلیس راه نظم و امنیت وزارت کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس