Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: با تلاش نیروهای امدادی شهرستان طبس مسافران اتوبوس محور عشق آباد- بردسکن نجات پیدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، شب گذشته اتوبوس مسافربری کاشمر - یزد با 9 مسافر ساعتی پیش در سیلاب محور عشق آباد- بردسکن واژگون شد.

 

این اتوبوس که بین کیلومتر 3 و 4 محور عشق آباد – بردسکن در آبنمای جاده واژگون و گرفتار سیلاب شده بود  مسافران آن برای فرار از سیلاب، روی بدنه اتوبوس ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اتوبوس دارای 9 مسافر بود که یک دستگاه لدر برای بیرون کشیدن این اتوبوس از آبنمای سیلابی و نجات مسافران، به محل اعزام شد  اما به دلیل شدت سیلاب امکان نجات مسافران وجود نداشت.

 

 در نهایت ساعت یک شب گذشته با همکاری نیروهای امدادی هلال احمر مسافران این اتوبوس نجات پیدا کردند.

 

علیرضا عباسی معاون فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت‌وگو با خاورستان، در خصوص واژگونی این اتوبوس گفت: خوشبختانه در این واژگونی هیچ مصدومی گزارش نشده است.

 

محمد رحیم شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی نیز در این خصوص در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: با تلاش نیروهای امدادی شهرستان طبس مسافران این اتوبوس نجات پیدا کردند.

 

وی با بیان اینکه اتوبوس دارای 9 مسافر و 2 راننده بوده، افزود: هر 11 نفری که داخل این اتوبوس بوده نجات پیدا کرده و در عشق آباد اسکان داده شدند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسافران و راننده‌های این اتوبوس در محل اسکان عشق‌آباد حضور دارند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت:  براساس گزارش دریافتی مبنی بربر مفقودی دو نفر در ارتفاعات ییلاق ولی خان روستای نوروزلو شهرستان شاهین دژ، تیم امداد ونجات هلال احمر به محل حادثه  اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: تیم اعزامی بعد از حضور در محل حادثه، و طی مسافت برای جستجوی افراد مفقودی پس از ۶ ساعت به دو طبیعت گرد مفقودی دسترسی پیدا کردند و آنها را پس از انجام کمکهای اولیه به پایین دست کوهستان انتقال دادند.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت