Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:10:16 GMT

۵۹ درصد واحدهای روستایی شهرستان دشتی مقاوم سازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۶۱۸

۵۹ درصد واحدهای روستایی شهرستان دشتی مقاوم سازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمید حیدری بریدی صبح دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با اشاره به ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان در کشور اظهار داشت: از این تعداد هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام جامع در استان بوشهر ساخته می‌شود.

حیدری بریدی از ساخت ۷۷ واحد مسکونی ویژه خانوار دارای دو معلول در استان خبر داد و اضافه کرد: طرح‌هایی نیز برای ساخت واحدهای مسکونی ویژه طلاب حوزه علمیه و اقشار کم درآمد در دست اجرا است

وی تصریح کرد: احداث ۴۴ واحد محرومین در شهرستان دشتی که با پیگیری‌های نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تکمیل و به بهره برداری رسید برند خوبی در استان شد و استقبال خیلی خوبی از این واحدها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از رفع نقاط حادثه خیز روستایی خبر داد و گفت: نقاط حادثه خیز روستایی این شهرستان شناسایی و در کمیته برنامه ریزی پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد.

امام جمعه خورموج نیز گفت: اقدام رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست عوامل تروریستی باعث وحدت و انسجام بیشتری بین مردم؛ مسؤلین و نیروهای مسلح شد و مردم با حضور گسترده خود سیلی محکمی به آمریکا زدند.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح به سیل اخیر در کشور نیز اشاره کرد و افزود: سیل اخیر برای مردم و مسئولان امتحان بود و این حادثه بزرگی بود که در کشور رخ داد که می‌طلبد همه مدیران و مردم به کمک مردم این مناطق بیایند.

کد خبر 4591230

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دشتی بنیاد مسکن بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم

حجت الاسلام مظفری، رئیس کل دادگستری استان قم در  مراسم کلنگ زنی ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

وی افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • ۵۹ درصد واحد‌های مسکونی روستایی در دشتستان مقاوم سازی شد