Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@01:25:37 GMT

جاده اردبیل-سرچم بمدت 48 ساعت مسدود می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۶۲۸

جاده اردبیل-سرچم بمدت 48 ساعت مسدود می شود

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـــل از انسداد محور اردبیــــل سرچم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رحمتی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، از انسداد جاده سرچم  و اجرای محدود ترافیکی در این محور خبرداد و اظهار داشت:به دلیل ریزش کوه مابین تونل های ۱۰و۱۱ سرچم ، این جاده جهت ایمن سازی و پاکسازی به مدت ۴۸ ساعت از امروز ظهر  ۲۶ فروردین ۹۸ مسدود خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: راهداران پرتلاش دیار سبلان جهت ریزش برداری و تخلیه جاده باروحیه جهادی در میدان عمل آماده اقدام انقلابی هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـــل تصریح کرد: حجم عملیات ۳ هزار مترمکعب خواهد بود و در طول این مدت جاده جایگزین برای تردد مسافران از جاده اردبیل آستارا و گردنه صائین خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل

 

کلیم‌اله وثوقی گفت: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ که سفرهای نوروزی آغاز شده است، تا پنجم فروردین‌ماه ۱۴۰۳، ۵۶۴ هزار و ۵۷۳ تردد ورودی و خروجی در راه‌های استان اردبیل ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و جمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: در مدت مشابه پارسال ۵۹۷ هزار و ۹۴۰ تردد ورودی و خروجی در سطح استان اردبیل به ثبت رسیده بود که با توجه به آمار ترددها، شاهد کاهش ۵.۶ درصدی تردد نوروزی در جاده‌های استان اردبیل هستیم.

او تصریح کرد: محور اردبیل - آستارا با ثبت ۲۰۶ هزار و ۳۶۹ هزار تردد، پرترددترین محور استان اردبیل در بازه زمانی ذکر شده است.

وثوقی گفت: در محور اردبیل- سرچم مجموع تردد ورودی و خروجی ثبت شده ۱۱۱ هزار و ۷۸۱ تردد بوده است و نسبت به مدت مشابه پارسال، تردد در این محور ۲.۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و جمل و نقل جاده ای استان اردبیل در ادامه با اشاره به حجم تردد در محور نیر - سراب، افزود: مجموعا ۱۰۹ هزار و ۷۴۱ تردد ورودی و خروجی در این محور به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • «محفل امام حسنی ها» بیانگر ضرورت تدوین برنامه های قرآن محور
  • افزایش ۵۰ درصدی اعتبار طرح‌های عمرانیِ راهداری استان اردبیل
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • کاهش ۵ درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/اسکان ۶۱ مسافر در معمولان