Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@21:31:16 GMT

رشد 8 درصدي حمل و نقل کالا در چهارمحال و بختياري

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۶۳۰

رشد 8 درصدي حمل و نقل کالا در چهارمحال و بختياري

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي چهارمحال و بختياري گفت: حمل و نقل کالا در سال گذشته رشد 8 درصدي در تناژ و افزايش 4 درصدي در صدور بارنامه داشته است.

احمد جمشيدي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در سال گذشته 4 ميليون و 357 هزار و 260 تن کالا از اين استان توسط 55 شرکت حمل و نقل استان جابه جا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين از کاهش 4 درصدي حمل و نقل مسافر در استان طي سال گذشته خبر داد و گفت: در سال 97 حدود 4 ميليون و 922 هزار مسافر از سوي ناوگان حمل و نقل بين شهري استان جابه جا شد.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي چهارمحال و بختياري به کاهش 24 درصدي جابه جايي مسافر در استان در نوروز 98 اشاره کرد و افزود: در نوروز امسال 166 هزار و 672 مسافر با ناوگان عمومي جابه جا شدند که نسبت به نوروز 97 روند کاهشي داشته است.
جمشيدي خاطرنشان کرد: همچنين در ايام نوروز 98 حدود 6 ميليون و 747 هزار تردد در محورهاي مواصلاتي استان انجام شد که در مقايسه با نوروز 97، هفت درصد کاهش داشته است.
وي ادامه داد: بيشترين ترددها در نوروز 98 در محور سورشجان- شهرکرد، فرخشهر- شهرکرد، شهرکرد- بروجن و لردگان- بروجن ثبت شده است.
به گزارش ايرنا، در حدود 23 هزار نفر از رانندگان چهارمحال و بختياري زير پوشش بيمه تامين اجتماعي قرار دارند.
چهارمحال و بختياري 3 هزار و 732 کيلومتر راه دارد که 259 کيلومتر بزرگراه، 761 کيلومتر راه اصلي، 291 کيلومتر راه فرعي و 2 هزار و 369 کيلومتر راه روستايي است.
7363/6021
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است

به گزارش خبرنگار مهر، علی مختاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری با جمعیت تحت پوشش بیش از یک میلیون نفر دارای ۱۲ بیمارستان است که یکی از این بیمارستان‌ها خصوصی، یک بیمارستان تأمین اجتماعی و ۱۰ بیمارستان نیز دولتی هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: در چهارمحال و بختیاری ۱۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال وجود که از این تعداد ۱۵۵۷ تخت دانشگاهی و ۲۳۹ تخت نیز غیر دانشگاهی هستند همچنین ۱۰۱ مرکز ICU و ۵۲ دستگاه CCU در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: راه‌اندازی تنها بخش پیوند کبد غرب شهرکرد در بیمارستان کاشانی شهرکرد، راه‌اندازی مرکز ناباروری سطح ۲ لردگان، پوشش بیمه برای زوجین نابارور و پیگیری نشان‌دار کردن زوجین نابارور در سامانه بیمه، راه‌اندازی گردشگری سلامت برای اولین بار در بیمارستان کاشانی شهرکرد، راه‌اندازی پنج دستگاه MRI در بیمارستان‌های استان و… از جمله اقدامات مجموعه درمان استان بوده است.

مختاری عنوان کرد: رادیوتراپی، CT آنژیوتراپی و… به عنوان تجهیزات جدید خریداری شده و پیش‌بینی می‌شود در سال جدید در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: در چهارمحال و بختیاری ۱۸۷ پزشک متخصص و ۲۳ پزشک عمومی در قالب طرح دولت سیزدهم جذب شده است.

وی تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری یکی از دو استان در کشور بود که مجوز گردشگری سلامت را نداشت اما این مجوز در سال جاری برای استان دریافت شد که این مهم در استان یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشته و در آینده نیز به صورت جدی پیگیر توسعه گردشگری سلامت استان خواهیم بود.

کد خبر 6084390

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۲۲ درصدی صادرات کالا از استان چهارمحال و بختیاری