Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@01:56:23 GMT

90 ارومیه به مصاف مس رفسنجان می رود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۶۴۴

90 ارومیه به مصاف مس رفسنجان می رود

تیم فوتبال 90 ارومیه به مصاف تیم مس رفسنجان می رود.

به گزارش  ایسنا منطقه آذربایجان غربی تیم فوتبال 90 ارومیه در هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور میزبان  تیم فوتبال مس رفسنجان است.

این بازی روز سه شنبه 27 فروردین ساعت 17 در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار می شود و تیم نود ارومیه برای جبران تساوی هفته گذشته و بهتر شدن جایگاه خود در لیگ آزادگان کار سختی مقابل تیم مس رفسنجان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بیاتلو در صورتی که در این بازی به پیروزی دست یابند با صعود چند پله ای در جدول تا حدودی از منطقه خطر سقوط دور خواهند شد.

به گزارش ایسنا؛ تیم نود ارومیه با 28امتیاز در رده دوازدهم و تیم مس رفسنجان با 33 امتیاز در رده دهم لیگ دسته اول  باشگاه های کشور قرار دارد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان غربی بازی باشگاه های کشور جدول فوتبال باشگاه های کشور 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این دیدار عصر امروز تیمهای همدان و ایلام به مصاف هم رفتند که در پایان تیم همدان 51-47 تیم ایلام را مغلوب کرد.

در ادامه این رقابتها تیم مهاباد هم فردا در آخرین بازی به مصاف تیم ایلام خواهد رفت.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور با حضور ۲۴ تیم و در هشت گروه سه تیمی درحال برگزاری است که در گروه چهارم این مسابقات تیمهای مهاباد، ایلام و همدان با هم رقابت می کنند.

در پایان این دوره از مسابقات سه تیم برتر به لیگ دسته یک کشوری صعود خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • غار سنگ شکنان جهرم نگینی در دل کوه
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • رشد ۶۲۳۵ واحدی بورس در انتهای معاملات امروز
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • پوستر جالب گل گهر برای مصاف با استقلال خوزستان؛ فوتبال روی فرش ایرانی + عکس
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد