Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع فدراسیون کشتی گفت: قرار نیست براساس سلایق شخصی خودمان رای بدهیم، باید به برنامه رای داد، برنامه‌ای عملی که با شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور قابل اجرا باشد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

اصغر ثمربخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد اینکه آیا بعد از انجام ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی، آنها دیدار یا رایزنی‌ای با اعضای مجمع داشته‌اند، اظهار داشت: نه، چنین اتفاقی نیفتاده چون قرارمان این بود که بعد از تایید صلاحیت‌ها، نامزدهایی که علاقه‌مند به حضور در انتخابات بودند برنامه‌های‌شان را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما دیدار و صحبتی با کاندیداها نداشتیم چون قرار است یک شیوه واحد را دنبال کنیم و آن هم این است که نامزدها برنامه‌های‌شان را ارائه دهند و ما آنها را بررسی کرده و در خصوص رئیس بعدی فدراسیون به نقطه نظری مشترک برسیم و از بین آنها یک نفر انتخاب شود. قرار نیست براساس سلایق شخصی خودمان رای بدهیم، باید به برنامه رای داد، برنامه‌ای عملی که با شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور قابل اجرا باشد. این موضوع هم که یکی از کاندیداها به استانی برود، دلیل بر رایزنی و تغییر نظر اعضای مجمع نیست، چون اصلا قرار نیست رای‌ها سلیقه‌ای باشد، قرار است منافع کشتی مد نظر قرار بگیرد.

تغییرات جدید در راه است؛ کمیته لیگ کشتی دوباره سازمان لیگ می‌شودبرزگر: کشتی در ایران حکم نفت را دارد، باید اکتشاف شود/ خوب است رئیس فدراسیون را برای المپیک 2024 انتخاب کنند!

رئیس هیئت کشتی مازندران در مورد اینکه درخواستی برای میزبانی از مسابقات آینده نداشته‌اند، خاطرنشان کرد: با این شرایط اقتصادی همین‌که بتوانیم برنامه‌های داخلی خودمان را دنبال کنیم، خیلی خوب است، دیگر نمی‌توانیم هیچ میزبانی‌ای بگیریم و مسابقه برگزار کنیم. وضعیت مالی ما مثل همه فدراسیون است، مثل همه جا، باید تلاش کنیم با حمایت اسپانسرمان که بدون چشمداشت همیشه تکیه‌گاه ما بوده، کارها را پیش ببریم.

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی ایران کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد

«افشار کلوندی» تنها کاندیدای مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان با کسب اکثریت آرا به مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را به دست گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کردستان، «افشار کلوندی» بعدازظهر امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در مجمع انتخاباتی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان، توانست هشت رأی از مجموع ۱۰ رأی مأخوذه را کسب کند.

در این مجمع دو رأی سفید نیز به صندوق انداخته شده بود.

مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این مجمع اظهار کرد: سال گذشته این فدراسیون ۷۰ رویداد ملی بزرگ را در سطح قهرمانی برگزار کرد و هزار نفر نیز در دوره‌های مختلف آموزش دیدند.

وی گفت: سیاست فدراسیون این است همه امکانات در تهران متمرکز نشده و در اختیار استان‌ها نیز قرار گیرد، همچنانکه سال گذشته نیز رویکرد ما همین بود.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بودجه این فدراسیون را در سال گذشته سه میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ما همه تلاش خود را برای کمک و حمایت مالی از هیأت‌های استانی به کار خواهیم گرفت.

ناظمی با بیان اینکه این فدراسیون ظرفیت‌های زیادی دارد که باید استفاده شود، ادامه داد: ۷۰ درصد درآمدهای فدراسیون از محل دوره‌های آموزشی، به هیأت‌های استانی اختصاص می‌یابد.

وی رشته آفرود را ظرفیت بسیار خوبی در بخش قهرمانی دانست و گفت: حوزه همگانی و نشاط عمومی این رشته نیز با جذابیت و هیجان ورزش فوتبال برابری می‌کند و باید بیشتر به آن بها داده شود.

کد خبر 745832

دیگر خبرها

  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • حججی رئیس فدراسیون ترای اتلون شد
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش