Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از بازار میوه و تره بار جمشیدآباد در منطقه ۴، راه اندازی میادین و بازار‌های میوه و تره بار را از کار‌های خوب مدیریت شهری عنوان و بر گسترش بازار‌های میوه و تره بار در محلات فاقد این بازار‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مجید فراهانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جریان این بازدید که با همراهی سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار صورت پذیرفت، با اشاره به استقبال روزافزون شهروندان از میادین و بازار‌های میوه و تره بار گفت: قیمت محصولات در این مراکز بین ۳۰ تا ۳۵ درصد پایین‌تر از محصولات مشابه در سطح شهر است، ضمن اینکه این محصولات از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار هستند، به همین دلیل میادین و بازار‌های میوه و تره بار با استقبال شهروندان رو به رو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأسیس بازار‌های میوه و تره بار در محلات فاقد بازار را خواسته مشترک مردم و شورایاران دانست و با تاکید بر اینکه در جهت تحقق این مطالبه مردمی با قدرت توسعه این بازار‌ها را دنبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری در ارائه خدمات به شهروندان و رضایتمندی آن‌ها از مدیریت شهری پیشرو است و فعالیت میادین و بازار‌های میوه و تره بار از مصادیق این خدمت رسانی است.

گفتنی است، در جریان این بازدید سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین در خصوص چگونگی فعالیت میادین و بازار‌های میوه وتره بار و نحوه خدمت رسانی این مراکز به شهروندان توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای شهر تهران سازمان میادین میوه و تره بار میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری

شهردار بروجن با بیان این که سامانه جامع و یکپارچه ارتباطات شهروندی ۱۳۷ در بروجن رسما آغاز به کار کرد، گفت: ۱۳۷ سامانه‌ای دوطرفه بین مردم و مدیریت شهری است که می‌تواند چرخه درخواست‌ها و شکایات مردمی را ثبت و انجام کارها را به طور هوشمند دنبال و نتایج پیگیری‌ها را به مردم گزارش دهد.

گرشاسب ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: از امروز شهروندان بروجنی می‌تواند با مراجعه به درگاه https://137.borujen.ir برای اطلاع از ضوابط و قوانین، انجام امور مربوط به قسمت‌های مختلف شهرداری، طرح کردن شکایت‌ها و درخواست‌های خود از این سامانه استفاده کنند.

وی افزود :۱۳۷ سامانه‌ای دوطرفه بین مردم و مدیریت شهری است که می‌تواند چرخه درخواست‌ها و شکایات مردمی را ثبت و انجام کارها را به طور هوشمند دنبال و نتایج پیگیری‌ها را به مردم گزارش دهد.

شهردار بروجن با بیان اینکه سامانه جامع و یکپارچه ارتباطات شهروندی ۱۳۷ در بروجن رسماً آغاز به کار کرد، تصریح کرد: در سامانه ۱۳۷ موضوعات پرکاربرد در اختیار شهروندان قرار گرفته است تا شهروندان راحت‌تر مسائل خود را مطرح کنند، همچنین مردم می‌توانند با تماس با ۱۳۷ هرگونه درخواست، نظر، پیشنهاد یا گزارش فساد را به صورت محرمانه به اطلاع مدیریت شهری برسانند.

ریگی ادامه داد: تغییر روش‌های مدیریت فرسوده با روش‌های نوین و فن‌آوری مدیریتی و نظارتی هوشمند از سیاست‌های نوین شهرداری بروجن است.

کد خبر 739541

دیگر خبرها

  • عملکرد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ | آیا کیفیت زندگی در تهران افزایش یافته است؟
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه ریزی و ۱۰ برابری صادرات میوه در مازندران
  • به زودی، تحقق دستور رهبر انقلاب در دولت سیزدهم
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • پالایشگاه جمع‌آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران بهره‌برداری می‌شود
  • به زودی پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های مشعل به بهره‌برداری می‌‌رسد
  • موفقیت قابل توجه توزیع میوه در طرح تنظیم بازار فارس
  • سامانه ۱۳۷ پلی دوطرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری
  • سامانه ۱۳۷ پلی دو طرفه بین شهروندان بروجنی و مدیریت شهری