Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز، 26 فروردین ماه در دیدار با فرماندهان، رؤسا و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان که به مناسبت روز ارتش برگزارشد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن روز ارتش اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی انسان‌های مؤمنی هستند که با قدرت و شجاعت و نفوذ ناپذیری دربرابر کفار ایستادگی می‌کنند و نسبت به مؤمنین متواضع، رئوف و مهربان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به شکل‌های مختلف درخدمت اسلام هستند و در راه خدا جهاد می‌کنند و دارای یک هدف، یک آرمان و یک جهت هستند و دشمن مشترکی دارند و آن کفار و استکبار است.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی بیان کرد: امام (ره) حامی جدی ارتش بودند که این نیروی دشمن ستیز بدست و حمایت ایشان عزت و جایگاه ویژه ای در انقلاب اسلامی پیدا کرد.و امروزه با امید بیشتری مورد حمایت رهبر معظم انقلاب هستند.
وی عنوان کرد: نیروهای مسلح ما از اتهام و زخم زبان زدن دشمنان نمی‌ترسند و اگر آمریکا اینها را تروریست می‌نامد چیزی بیشتر ازاین ندارد و این خود آمریکا ست که اساس تروریست و تروریست پروری است.
ملت ایران در جواب یاوه گویی آمریکا همگان خود را سپاهی نامیدند

نماینده ولی فقیه دراستان گفت: همه ملت در جواب یاوه‌گویی‌های آمریکا به حمایت از سپاه خود را سپاهی نامیدند و این برگرفته از همان اهداف مشترکی است که بین مردم و نیروهای مسلح ما حاکم است و آن دفاع از اسلام و کشور است.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان میان نیروهای مسلح ما فرقی قایل نیستند، افزود: بین نیروهای مسلح و مردم وحدت وجود دارد و در هر شرایطی که نیاز باشد این نیروها از یکدیگر و مردم هم از این نیروها حمایت کرده‌اند.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: دشمنان دست از سر ما بر نمی دارند تا کاملا از آنها تبعیت کنیم و دست از آرمان‌ها و اهداف خود بکشیم.
دوستی با آمریکا و اروپا مراوده با یهود و نصرانی صدر اسلام است

وی دشمن بودن آمریکا و اسرائیل و اروپا با ایران مصداق بارز دشمنی یهود و نصارا نسبت به مسلمانان صدر اسلام برشمرد و گفت: دوستی و مراوده با آمریکا و اروپا همان دوستی با یهودیان و نصرانی صدر اسلام است که قرآن دوستی با آنها را منع می کند چون هیچ همخوانی و همراهی با مسلمانان ندارند.
نماینده ولی فقیه دراستان تبعیت محض کشوری اسلامی همچون عربستان از آمریکا و اسرائیل را مایه ننگ برشمرد وگفت: این کشور و سران آن بارها مورد توهین آمریکایی‌ها قرار گرفتند ولی باز هم برای حفظ قدرت دست به دامان استکبار هستند.
وی افزود: قبل از انقلاب رژیم پهلوی نیز همچون امروز عربستان وابسته به آمریکا بود تاجایی که در آن زمان اعتبارات و حقوق مستشاران آمریکایی از اعتبارات و حقوق کل ارتش ایران بیشتر بود و هر غلطی هم می‌خواستند انجام می‌دادند و امکان محاکمه آنها نیز در کشور وجود نداشت.
تحریم‌های اقتصادی همزمان در اتکای اقتصادی ما به توان داخلی مؤثر بود

آیت‌الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه تحریم‌ها همزمان در اتکای اقتصاد ما به توان داخلی نقش داشته است، اعلام کرد: با راهبردی که رهبر معظم انقلاب با تعیین شعار سال پیش روی همه گذاشته‌‌اند می‌توان بسیاری از مشکلات اقتصادی در بخش‌هایی همچون تورم و رشد اقتصادی را با رونق تولید حل کرد.
نماینده ولی فقیه درکردستان با اشاره به اقتدار ایران اسلامی و پیشرفتهای علمی و تسلیحاتی این کشور گفت: یکی از افتخارت ایران اسلامی این است که چهل سال است با قدرت و اقتدار دربرابر آمریکا و استکبار ایستاده و دراین مدت به پیشرفت‌های تسلیحاتی فراوانی دست پیدا کرده است.
وی پیشرفت کشور ایران در زمینه موشکی و زیردریایی و هوافضا را پیشرفته‌تر از آمریکا برشمرد و یادآور شد: ساخت زیردریایی‌هایی که آمریکا را به وحشت انداخته و قاتل خاموشی برای ناوهای آمریکا محسوب می‌شوند، صد در صد بومی و ساخته شده توسط متخصصان صنایع دریایی جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاسی آیت الله حسینی شاهرودی روز ارتش دیدار به فرماندهان ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر

هم‌زمان با ۲۹ فرودین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رزمایش اقتدار لشگر ۱۶ زرهی قزوین و نیروهای مسلح برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هم‌زمان با 29 فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه اقتدار لشگر 16 زرهی استان قزوسن با حضور آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضا شورای تامین استان قزوین و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

میدان رژه مملو از مردمی بود که برای دیدن این افتخارات نظامی نیروهای مسلح منتظر آغاز مراسم رژه بودند.

سرانجام تجهیزات نظامی لشگر 16 زرهی استان قزوین پشت به پشت در خیابان‌ها به راه افتاد تا گوشه‌ای از اقتدار و توان نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به رخ بکشد.

در این مراسم با شکوه تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های نظامی لشگر 16 زرهی استان قزوین به نمایش گذاشته شد.

به گزارش تسنیم، این مراسم با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، استاندار قزوین و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ ارتش قدرتمند خاورمیانه بر اساس تجربه جنگی، تعداد پرسنل و تسلیحات نظامی (+عکس)
  • اضمحلال رژیم کودک‌کش صهیونیستی نزدیک است
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • نمایش اقتدار نیروهای مسلح در قزوین برگزار شد + تصویر
  • نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • پای هوش مصنوعی به تسلیحات نطامی ایرانی رسید | نیروهای مسلح ایران با تابو شکنی قاعده جدیدی در منطقه رقم زدند