Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به منظور رسیدگی های ثانویه حادصه سیا اخیر، پس از ورود به مازندران در ساعات اولیه صبح امروز به اتفاق فرمانده سپاه کربلا، امام جمعه و مسئولین محلی سیمرغ از مناطق سیل زده استان بازدید کردند.

 در این بازدید  سردار غیب پرور با حضور در روستا های رکن کلا و حسن آباد از وضعیت اقدامات صورت گرفته توسط گروههای جهادی، بسیج و سپاه مطلع و با اشاره به لزوم  مساعدت، پشتیبانی، تامین منابع و مصالح از سوی دستگاههای مربوطه (دولت)  بر اهتمام و همکاری بیش از پیش بسیج و سپاه به عنوان نیروی انسانی در احداث مسکن آسیب دیدگان تاکید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران

الیاس براری فرمانده کانون بسیج سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی مازندران از توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی تنظیم بازاری شامل ۷۰ تن مرغ منجمد، ۱۳.۵ تن گوشت قرمز منجمد، ۹۱ تن شکر و ۲۰۰ کیلوگرم سیب با قیمت مصوب در مناطق روستایی استان خبر داد.

او افزود: این اقلام در ۱۵ بخش و ۱۵۹ روستای مناطق محروم استان توزیع شد.

فرمانده کانون بسیج سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این خدمات در راستای رفاه حال روستاییان مازندرانی همچنان ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور