Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:54:46 GMT

گردشگر برزیلی :کاش می توانستم در ایران بیشتر بمانم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۳۹۴۹

گردشگر برزیلی :کاش می توانستم در ایران بیشتر بمانم

کرمان - ایرنا - ویلیام پرز گردشگر کشور برزیل در سفر به ایران ابراز داشت: هدیه واقعی ایران به من صفا و صمیمیت مردمانش هستند و ای کاش می توانستم اقامت بیشتری داشته باشم.

وی که در یکی از اقامتگاه های سنتی کرمان اقامت داشت شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسیار جالب توجه است که ما هر چه قدر سفر می کنیم بیشتر یاد می گیریم همانطور که سفر به ایران تصور مرا نسبت به قبل از سفر بسیار تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گردشگر برزیلی اظهار داشت : قبل از آمدن به ایران براساس تصورات قبلی سئوالاتی چون اینکه آیا واقعا رفتن من به ایران درست است؟ و آیا خطرناک نیست؟ ذهن مرا مشغول ساخته بود و حتی اطرافیانم نیز این سئوالات را به طور مکرر از من می پرسیدند و اما مطالعه من در مورد ایران زمینه ساز اعتماد من برای سفر به ایران شد.
پرز در ادامه گفت: بالاخره ایران را به عنوان مقصدی خوب برای گذراندن تعطیلات انتخاب کردم و حالا که با خانواده و دوستانم در ارتباطم آنان باز هم از من سئوال می کنند که چه جذابیت هایی ایران دارد؟ و من با اعتماد کامل در پاسخ به آنان می گویم آخر بپرسید که چه چیز ایران جذاب نیست؟!
این شهروند برزیلی گفت: مناظر زیبا، کوه های سربه فلک کشیده و بیابان های پهناور، بناها و آثار تاریخی بسیار زیبا برای نوشیدن فنجانی چای و باغ های زیبا و مردمانی خوب حرفی را برای گفتن نگذاشته است و مرا ترغیب به دوباره آمدن به ایران کرده است.
وی افزود: به طور مثال در کرمان بازار بزرگ شامل کاروانسراها، مدرسه ، حمام ، موزه و جایی مخصوص برای ظروف مسی و مسجد زیبای آن در کنار هم و همچنین کلوت های زیبای شهداد همگی در ذهن من ماندگار شدند.
9889/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گردشگري ايران برزيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۳۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مگر سر آورده‌اید؟/ سفرها کم اما کشته‌ها زیاد شده / ابن چه وضع رانندگی است؟! این چه وضع جاده‌هاست؟ (فیلم)

عصر ایران _ سفرهای نوروزی امسال کمتر شده اما تعداد آنها که در جاده‌ها کشته شدند بیشتر شده‌ است. تا هفتم فروردین 310 میلیون تردد در جاده‌ها انجام شده و 510 نفر کشته شده‌اند.

گزارش را اینجا ببینید

ترددها تا 7 فروردین نسبت به پارسال 5 درصد کم شده اما تعداد کشته‌ها 10 نفر بیشتر بوده. یکی از دلایل آن وضعیت جاده‌ها است که می‌تواند بر تعداد تصادفات اثر داشته باشد. با این حال سرعت و سبقت، خواب‌آلودگی و بی‌توجهی به روبرو نیز از دلایل مهم تصادفات هستند. با وجود اعلام چنین آماری معلوم نیست چرا رانندگان همچنان به حرکت با سرعت زیاد و در حین خواب‌آلودگی ادامه می‌دهند. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فقط با دیدن این تابلو در جاده چند برابر بیشتر احتیاط کنید / ۶۰ درصد به امنیت شما اضافه می‌شود (فیلم)

دیگر خبرها

  • مگر سر آورده‌اید؟/ سفرها کم اما کشته‌ها زیاد شده / ابن چه وضع رانندگی است؟! این چه وضع جاده‌هاست؟ (فیلم)
  • کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین
  • (ویدئو) این آبشار زیبا به نیاگارای ایران معروف است
  • ایجاد استان کرمان جنوبی اگر موجبات رفاه بیشتر مردم را فراهم آورد، خیلی اقدام ارزشمندی است
  • ایرانیان جایگاه چندم گردشگران خارجی استانبول را دارند؟
  • (ویدیو) کنایه جالب سریال اکازیون به ممنوعیت «ویدئو» در ایران؛ خطر ویدئو از بمب اتم بیشتر است
  • عروسک هایی که مروج صنایع دستی ایران شدند+ فیلم
  • انوشیروانی: می توانستم علیه رستمی شکایت کنم/روزی که آمدم برخی گفتند با سر در باتلاق شیرجه زدی/ هیچ مراوده مالی با نصیرشلال ندارم+ فیلم
  • نمایی زیبا از شهر توکیو (فیلم)
  • پولی از برزیل در راه ایران!