Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@05:40:12 GMT

پلیس آگاهی با اقتدار در کنار سیل‌زدگان است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۲۰۳

سردار محسن حسن خانی اظهار داشت: پلیس آگاهی با حضور مقتدرانه و اعزام گشت‌های محسوس و غیرمحسوس، نقش مهمی در صیانت از اموال سیل زدگان ایفا کرده و هرگونه اقدام سارقان در دستبرد به اموال مردم را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه بازدید از مناطق سیل‌زده با تدابیر فرمانده ناجا انجام شده است، افزود: با توجه به فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر امدادرسانی حداکثری تمامی نیروی مسلح در مناطق سیل زده، پلیس آگاهی نیز از ساعات اولیه حادثه در کنار مردم بوده و با تمام توان، تجهیزات و امکانات برای امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه تاکنون رخداد امنیتی و ناامنی نگران کننده‌ای گزارش نشده، گفت: با توجه به طرح‌های اجرا شده و حضور فعالانه کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه، دغدغه و مشکل خاصی وجود نداشته و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است، تصریح کرد: پلیس آگاهی با ارائه خدمات متنوع به شهروندان و رسیدگی فوری به پرونده‌های قضایی، تلاش خود را دوچندان کرده و از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

سردار حسن‌خانی تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی را مثال زدنی عنوان کرد و یادآور شد: پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه روزی، صیانت از اموال و اثاثیه مردم را همچنان دنبال کرده و اجازه کوچکترین ناامنی به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی به شهروندان توصیه کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق مراکز شناخته شده اهدا کنند و به اخبار نامعتبر و شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس آگاهی سیل امنیت و آرامش فلسفه نیروی انتظامی نظم و امنیت فضای مجازی پلیس آگاهی سیل نظم و امنیت نیروی انتظامی سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه پنجم فرودین‌ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در بیابان‌های جنوب تهران از سوی ۲ رهگذر به کلانتری ۱۳ آبان گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد حدوداً ۳۰ ساله‌ای را مشاهده کردند که یک طناب دور گردن، پا و دستانش پیچیده شده بود.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، قاتل پس از ارتکاب جنایت جسد را به بیابان‌های جنوب تهران (شهرری) منتقل کرده و مدتی از زمان مرگ مقتول گذشته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا هویت عامل جنایت را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • پلیس مقتدر پناهگاه مردم است
  • تقویت واحد‌های گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • تقویت واحدهای گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • دستگیری عاملان ۳ قتل مرد جوان در جنوب تهران
  • دستگیری عاملان قتل ۳ مرد جوان در جنوب تهران
  • تقویت واحدهای گشتی پلیس به منظور کشف به موقع سرقت و امنیت شهروندان در نوروز
  • افزایش کشفیات از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس
  • اولین قتل ۱۴۰۳ در تهران
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند