Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:28:08 GMT

دخیا: یونایتد باید در نوکمپ بهتر بازی کند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۴۴۳

دخیا: یونایتد باید در نوکمپ بهتر بازی کند

در آستانه دیدار فردای منچستریونایتد و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد می‌گوید منچستر یونایتد باید در نوکمپ مقابل بارسلونا بهتر از بازی رفت بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه فردا استادیوم نوکمپ، خانه بارسلونا، شاهد برگزاری دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بارسلونا و منچستریونایتد است، دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که بارسا موفق شده بازی رفت در خانه یونایتد را با حساب 1-0 به سود خود پایان داده و امید بیشتری برای صعود به نیمه‌نهایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد در آستانه بازی فردا به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد که برای عبور از سد بلند بارسلونا باید از تمام توان ذهنی و جسمی خود مایه بگذارند چرا که منچستریونایتد باید در بازی برگشت، بهتر از بازی رفت در اولدترافورد بازی کند تا بتواند غول کاتالان را پشت سر بگذارد.

 

دخیا در این باره گفت:" بله شرایط ما مسلماً دشوار است ولی تیمی که می‌خواهد یکی از تیم‌های برتر دنیا باشد باید بلافاصله بعد از بازی در لیگ برتر، در بازی‌های بزرگ چمپیونزلیگ به میدان برود. به غیر از این راه دیگری وجود ندارد".

 

دروازه‌بان منچستریونایتد در ادامه گفت:" من معتقدم ما مقابل وستهام خوب بازی نکردیم و باید در مقابل بارسا به مراتب بهتر از آن بازی باشیم. بازی روز سه‌شنبه برای ما چالش بزرگی خواهد بود. ما می‌جنگیم و برای پیروزی تلاش می‌کنیم و شک ندارم که همه شاهد یک بازی فوق‌العاده خواهیم بود".

 

داوید دخیا منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: داوید دخیا منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی

منچستریونایتد بازی را خوب آغاز کرد و موفق شد با گل‌های مک‌تامینی، مگوایر و فرناندس از حریف پیش بیافتد و تا دقیقه ۷۰ همه هواداران یونایتد منتظر یک صعود بی‌دغدغه بودند، اما کاونتری در ۲۰ دقیقه پایانی ۳ مرتبه دروازه اونانا را گشود و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در وقت‌های اضافی هم کاونتری‌سیتی نمایش بهتری داشت و در دقیقه ۱۲۰ دروازه یونایتد را باز کرد، اما آفساید میلی‌متری پیش از گل مانع از رخ دادن فاجعه شد.

در ضربات پنالتی شیاطین سرخ با اتکا به تجربه خودشان سرانجام موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسند و فینالیست شوند.

به این ترتیب منچستریونایتد در روز ۵ خرداد در فینال جام حذفی انگلیس به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • فوتبال از دریچه فان؛ جود بلینگام پس از گلزنی مقابل بارسلونا
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود