Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز همایش «من هم یک سپاهی ام» در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با دکتر ولایتی حضور رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، سردار فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه، سید محمود هاشمی مسئول بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش برای حمایت از رکن رکین انقلاب یعنی سپاه پاسداران و حمایت از اقدامات چهل ساله انقلاب و خداقوت به پاسداران غیور سپاه است که استکبار جهانی را به زانو درآوردند و مهم ترین هدفشان صیانت از انقلاب اسلامی است.
وی افزود: تصمیم جنون آمیز رئیس جمهور آمریکا برخلاف قوانین حقوق بشری است که مقام معظم رهبری بارها از گره خوردن حیات انقلاب با سپاه نام برده اند و دانشگاه آزاد اسلامی هم در کنار دیگر گروه ها از سپاه پاسداران در جهت صیانت از اررزشهای انقلاب حمایت می کند و امیدوارم مسئولان غربگرا نیز به هوش بیایند و از سپاه پاسداران صیانت کنند.

انتهای پیام /

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی