Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@07:17:28 GMT

«انگشت نگاری» هادی خورشاهیان در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۴۹۸

«انگشت نگاری» هادی خورشاهیان در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

خورشاهیان به خبرنگار مهر گفت: مجموعه داستان «انگشت نگاری» شامل ۴۵ داستان کوتاه است که همه آنها در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ نوشته شده‌اند. از داستان کوتاه صد کلمه‌ای تا داستان ۱۰ صفحه‌ای در این مجموعه کار شده است.

وی افزود: از نظر سبکی مجموعه «انگشت نگاری» متنوع است. داستان‌ها در قالب مکاتب متنوعی جون رئالیسم، سوررئالیسم، داستان پست مدرن و… جای می‌گیرند و همچنین فضاهای داستان‌ها نیز متنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر ژانر نیز تجربه‌های مختلفی در این داستان‌ها شده و مخاطب با ژانرهای مختلفی چون سیاسی، اجتماعی و خانوادگی مواجه می‌شود.

خورشاهیان ادامه داد: «انگشت نگاری» نهمین محموعه داستان من و مفصل‌ترین آنهاست. نخستین داستان این مجموعه به نام «شکار» مربوط به مبارزات انقلابی مردم در پیش از ۱۳۵۷ است و آخرین داستان با عنوان «رو در رو با مرگ» درباره تروریست‌های داعش است. بنابراین این مجموعه از نظر برهه زمانی در خود داستان‌ها، ۴۰ سال اخیر را دربر می‌گیرد.

این نویسنده، شاعر و منتقد ادبی همچنین با قدردانی از ناشر این کتاب گفت: ناشر برای چاپ این کتاب زحمت بسیاری کشیده، طرح جلد، حروف چینی، نوع کاغذ کتاب و… همگی خوب است و مخاطب را راضی می‌کند. ما در این سال‌ها از ویترین کتاب‌ها غفلت کرده و توجهی به مقوله کتاب آرایی که اصل مهمی در رغبت مخاطب به خرید کتاب است، نداشته‌ایم. به دلیل توجه ویژه ناشر به این مقوله از انتشارات آنیما کمال تشکر را دارم.

مجموعه داستان «انگشت نگاری» نوشته هادی خورشاهیان با شمارگان ۵۰۰ نسخه، ۲۰۰ صفحه و بهای ۲۲ هزار تومان از سوی نشر آنیما منتشر شده و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مخاطبان عرضه می‌شود.

کد خبر 4591262 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی خورشاهیان ادبیات ایران بازار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اتاق اصناف شهرستان مهر گفت: این نمایشگاه با هدف رفاه شهروندان تا هفتم اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در پارک شهر گله دار پذیرای مردم است.

احمد اللهیاری افزود: در این نمایشگاه ۸۰ غرفه شامل کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی، لوازم خانگی، هدیه و سوغات و گل و گیاه بر پا شده است.

 

دیگر خبرها

  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • عرضه بمب کنار جاده‌ای در نمایشگاه فناوری طالبان!
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • بازشدن «پرونده قتل مرموز یک یا دو خفاش جوان» در بازار نشر
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها کتابفروشی‌ها آمد
  • کتاب‌های ادبیاتی جذاب
  • کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳