Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، در جلسه ای که عصر روز یکشنبه در سالن شهید قاضی استانداری فارس با حضور استاندار فارس ومعاونین برگزارشد ازادارات،سازمانها،سازمان های مردم نهاد،سمن ها،اصناف واتحادیه های استان فارس وشهرشیراز که در امر امدادرسانی به سیل زدگان شیراز تلاش وهمکاری کردند با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین مراسم از حیدر علی کامیاب کلانتری مدیر کل ورزش وجوانان استان فارس به نمایندگی از جامعه ورزش وجوانان فارس توسط استاندارفارس قدردانی شد. در متن لوح تقدیر استاندار فارس خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان فارس آمده است : بدون تردید خدمت رسانی به انسانها در شرایظ سخت و بحرانی و تلاش در جهت ایجاد آرامش روح و جان هونوعان موهبتی است که حضرت یزدان این جوهر و جواهر بی بدیل را تنها به خوبان و فرزانگان هر روزگار ارزانی داشته است. استاندار فارس در بخش دیگری گفته است : تلاشها و مجاهدت های ارزشمند جنابعالی در آن مجموعه و خلق جلوه های روشن از کوشش های انسان دوستانه امدادی در حادثه ناگوار سیل فروردین 98 شهر شیراز شایسته بهترین سپاس ها و پاسداشت هاست امیدوارم رضای خالق و رضایت خلایق همیشه و همواره در لوح تقدیر و بهشت سرنوشت شما متجلی باشد و در پناه مهر ایزدی سبز و سربلند باشد. گفتنی است در این جلسه همچنین از معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان فارس و برخی دبیران سازمانهای مردم نهاد که در حادثه سیل اخیر شهر شیراز نهایت تلاش خود را مبذول داشته اند با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمت رسانی سیل مدیر کل ورزش و جوانان استان معاون ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز
  • انجام ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • تقدیر از کارکنان علوم آزمایشگاهی در انتقال خون یزد