Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سجاد مرادی مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: کمتر از یک هفته تا شروع مسابقات آسیایی زمان باقی مانده و دوست ندارم با صحبت هایم تیم ملی را به حاشیه ببرم.

سجاد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین شرایط حسین کیهانی و امیر مرادی پیش از حضور در مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا اظهار داشت: خوشبختانه شرایط امیر و حسین خیلی خوب است و روز گذشته هم آخرین تمرین را انجام دادیم که خدا را شکر هیچ مشکلی در تمرینات احساس نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش می‌کنیم تا در دوحه قطر نتیجه خوبی را کسب کنیم و مثل بازی‌های آسیایی رو سفید به کشور بازگردیم و شک نداشته باشید ورزشکاران می توانند به این هدف دست پیدا کنند.

وی در مورد اینکه چقدر به کسب سهمیه مسابقات جهانی توسط مرادی و کیهانی امیدوار است، گفت: اول از همه تمام تلاش و تمرکز ما این است که به مدال قهرمانی آسیا برسیم  و زمانی که به این هدف دست یافتیم سعی می‌کنیم با یک برنامه ریزی خوب در مسابقات آینده به سهمیه مسابقات جهانی حمله کنیم. خوشبختانه شناخت خوبی از رقیبان حسین و امیر دارم و با توجه به کیفیت بالای مسابقات طوری برنامه‌ریزی کرده‌ام تا در آنجا به بهترین نتیجه برسیم.

مرادی در خصوص اینکه بسیاری معتقدند برخی از ملی‌پوشان دوومیدانی لیاقت حضور در ترکیب تیم ملی را ندارند، گفت: به نظرم ترکیب تیم ملی خوب است و باید به تصمیم گرفته شده از سوی اعضای سازمان تیم‌های ملی احترام گذاشت.

مربی تیم ملی دوومیدانی با گلایه از اینکه هنوز پاداش بازی‌های آسیایی پرداخت نشده است، تصریح کرد: به نظرم مسئولان به هر حرفی که می‌زنند باید پایبند باشند. بالاخره در درجه اول ورزشکاران سعی می‌کنند با اهتزاز در آوردن پرچم کشورمان در مسابقات برون مرزی برای لحظه‌ای که هم که شده باعث خوشحالی مردم شوند. نزدیک به یک سال از اتمام بازی‌های آسیایی می‌گذرد اما همچنان هیچ کدام از قول‌های مسئولان در قبال ورزشکاران عملی نشده و همین اتفاقات است که باعث می‌شود تا ورزشکاران از حضور در ورزش دلزده شوند. مگر عمر یک ورزشکار چقدر است؟ معتقدم آنها هم مثل بسیاری از مردم جامعه با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و دوست دارند این جایزه را به زخمی از زندگی‌شان بزنند.

وی در پایان در مورد اینکه چه نظری در مورد عملکرد کیهانی در فدراسیون دوومیدانی دارد، خاطر نشان کرد: نظری در این رابطه ندارم زیرا کمتر از یک هفته تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا زمان باقی مانده و دوست ندارم با صحبت‌هایم تیم ملی را به حاشیه ببرم. انتظار زیادی از فدراسیون ندارم و تمام تلاش ما سربلندی و اعتلای نام ایران در مسابقات است. معتقدم کیهانی در طول مدت حضورش در فدراسیون سعی کرد تا حد ممکن به مشکلات ورزشکاران رسیدگی کند و امکانات لازم را در اختیار ورزشکاران قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سجاد مرادی فدراسیون دوومیدانی حسین کیهانی امیر مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!

رونالد دی بوئر و مارکو فن باستن عملکرد ژائو کانسلو را پر اشتباه می دانند.

طرفداری | رونالد دی بوئر و مارکو فن باستن، دو بازیکن سابق تیم ملی هلند انتقادات تند و تیزی از عملکرد ژائو کانسلو داشتند.

رئال مادرید امشب در هفته 32 لالیگا میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 3-2 پیروز شد. ژائو کانسلو در این دیدار چه در فاز هجومی و چه در فاز دفاعی عملکرد خوبی نداشت و هر سه گل رئال مادرید روی حملاتی از چپ یعنی ناحیه تحت پوشش این بازیکن پرتغالی، به ثمر رسید. در گل اول، لوکاس وازکز از سمت چپ خط دفاعی بارسلونا وارد محوطه جریمه شد و خطای پنالتی گرفت. روی دو گل بعدی نیز رئال مادرید از فضای خالی سمت چپ خط دفاعی بارسلونا در غیاب ژائو کانسلو، بهره برد. همین مسئله باعث شد رونالد دی بوئر، بازیکن سابق بارسلونا و مارکو فن باستن در کارشناسی این دیدار در شبکه زیگو اسپورت هلند، به شدت از عملکرد ژائو کانسلو انتقاد کنند. ابتدا رونالد دی بوئر گفت:

حال می‌دانم چرا پپ کانسلو را دوست ندارد. این مرد فوتبال خودش را بازی می کند و فکر می کند فقط کاری که با توپ انجام می دهی، اهمیت دارد. تو یک مدافعی لعنتی!

مارکو فن باستن نیز در مورد عملکرد ژائو کانسلو گفت:

دیوانه کننده است که کانسلو در 29 سالگی هنوز اشتباهاتش را تکرار می کند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • دسر ساده و سریع یخچالی را با این سه ماده غذایی ساده درست کنید
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • ورزشکاران الگوی اخلاقی جامعه هستند
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • انتقاد شدید رونالد دی بوئر از عملکرد ژائو کانسلو: حال می‌دانم چرا پپ او را دوست ندارد!
  • یک دسر خوشمزه و سه سوته با چهار قلم مواد
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف