Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@10:58:44 GMT

کلاس مربیگری بین المللی تیروکمان در همدان دایر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۶۱۵

کلاس مربیگری بین المللی تیروکمان در همدان دایر شد

حمیدرضا یاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این دوره مربیگری در رده درجه 2 جهانی تشکیل شده است اضافه کرد: پاسکال کلمایر رییس کمیته مربیان فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان تدریس این دوره را برعهده دارد.
وی یادآور شد: تمامی مربیان بین‌المللی کشورمان برای ارتقای سطح خود در این کلاس‌ها شرکت می کنند و قرار است بعد از اتمام کلاس‌ها به شرکت کنندگان مدرک درجه دو جهانی اعطا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یاری خاطر نشان کرد: این کلاس‌ها از امروز تا 31 فروردین ماه جاری در مجموعه شهید حاجی بابایی مریانج همدان برگزار خواهد شد.
رییس هیات تیراندازی با کمان همدان افزود: همچنین پس از این دوره بین المللی، از یکم تا پنجم اردیبهشت ماه امسال کلاس‌های مربیگری درجه دو به یک ملی نیز به میزبانی همدان برگزار می شود.
همدان یکی از استان های فعال در آموزش مربیان و داوران تیراندازی با کمان کشور است.
این استان به لحاظ فعالیت در رشته تیروکمان جزو سه استان برتر کشور به شمار می رود.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ارتقای سطح تیراندازی حاجی بابایی همدان کلاس 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۵۸ میلیمتری باران در تاریک دره نهاوند

محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در شهر همدان، ایستگاه بوعلی همدان هم ۲۶ میلیمتر گزارش بارش داشته، به طور میانگین آورده سامانه بارشی برای استان ۲۸ میلیمتر بوده که علاوه بر آن طی ساعاتی در برخی از مناطق مرتفع جنوبی استان شاهد بارش برف بودیم و در چشمه علی محمد ملایر ارتفاع برف در برخی از نقاط به حدود ۲۰ سانتیمتر هم رسید.

وی گفت: امروز آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود، به طور کلی می‌توانیم بگوییم تا اوایل هفته آینده عمدتاً قسمتی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

وی بیان کرد: فردا ابرهایی را در آسمان استان انتظار داریم که به صورت رشد ابر و در پنجشنبه این افزایش ابرها می‌تواند منجر به بارش رگبار موقتی در برخی از نقاط استان باشد.

وی گفت: افزایش نسبی دما را طی روزهای آینده پیش رو خواهیم داشت، کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته منفی ۲ و۹ درجه سلسیوس بوده و در این مدت گل تپه با منفی ۳ درجه سردترین و بهار با ۱۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شده است و علاوه بر آن دیروز در ساعاتی سرعت وزش باد در بهار به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

کد خبر 6062897

دیگر خبرها

  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • ۱۰ رویداد مهم ورزشی برای ایران سال ۱۴۰۲
  • وزش باد نسبتاً شدید و بارش های پراکنده در همدان
  • باد شدید و رگبار موقتی پدیده غالب جوی در همدان
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • بارش ۵۸ میلیمتری باران در تاریک دره نهاوند
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۸۴ میلیارد ریالی بخش کشاورزی در استان همدان
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • بارش ۲۳ میلیمتری باران در همدان