Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ همانند سنوات گذشته مراسم دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران با رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز، ۲۶ فروردین‌ماه، از ساعت ۱۰:۳۰ در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور مدیران، قاریان، حافظان، اعضای هیئت داوران و... آغاز شد.

مراسم با حضور حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب آغاز شد و مجید یراقبافان، مجری معارفی صدا و سیما، اجرای مراسم را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نخستین قاری این مراسم که تلاوت خود را از آیه ۲۱ سوره احزاب آغاز کرد، نماینده کشورمان در بخش آقایان و رتبه دوم این دوره از مسابقات، مهدی غلام‌نژاد بود.

سلمان امرالله از کشور اندونزی که امسال موفق شد تا نظر هیئت داوران را به خود جلب کرده و رتبه اول را بدست آورد آیاتی از سوره اسراء را تلاوت کرد.

این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن به صورت زنده پخش می‌شود و تمامی تلاوت‌ها و جزئیات مراسم نیز در بخش چندرسانه‌ای ایکنا و در کانال iqnanews و صفحه اینستاگرام قابل مشاهده است.

یادآوری می‌شود، مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران طی ۲۱ تا ۲۵ فروردین‌ماه در بخش بزرگسالان(دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن)، دانش‌آموزان پسر(رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن)، نابینایان(رشته حفظ کل قرآن) در مصلای امام خمینی(ره) و همچنین دانش‌آموزان دختر و بانوان(رشته‌ حفظ کل قرآن) در هتل همای تهران، مسابقات طلاب علوم دینی و همایش پژوهش‌های قرآنی در قم برگزار شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردا (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب آغاز شد
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب