Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر گفت: ساکنین منطقه "کوچه شقایق" در بام ملایر که در معرض آوار ناشی از سیل بودند به محل امن منتقل شدند.

سعید احمدی فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: طی بازدید از مراکز سیل زده متوجه شدیم در اثر سیل و بازندگی‌های اخیر در قسمتی از شهر (کوچه شقایق بام ملایر) که دارای بافت فرسوده بود خود به خود چشمه‌های آب جاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق نظر کارشناسی و با احتمال آوار و آسیب به مردم دستور تخریب منازل و اسکان موقت به هلال احمر صادر شد تا فرمانداری درباره ساخت و ساز بافت فرسوده و ترمیم، بازسازی یا اعطای تسهیلات اقدام کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر ضمن تاکید بر اینکه ساکنین منطقه کوچه شقایق در بام ملایر به محل امن منتقل شدند، از مدیریت و ساماندهی چشمه‌های آب و صدور نامه به امور آب منطقه‌ای برای الزام به این کار خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان ملایر چشمه های آب مدعی العموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تخفیف ۴۰ درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید

 محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه  بیش از ۱۶۷ هزار هکتار بافت فرسوده در سراسر کشور وجود دارد گفت: حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بنای ناپایدار در بافت‌های فرسوده وجود دارد که جمعیتی افزون بر ۱۰ میلیون نفر هم در آن زندگی می‌کنند.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ هزار واحد بنای ناپایدار در این محدوده‌ها وجود دارد که باید هر چه سریع‌تر نوسازی شوند.

آیینی با بیان اینکه  امسال هم که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده‌است بنا داریم میزان مشارکت خود مردم و سازندگان  را در نوسازی بافت های فرسوده افزایش دهیم گفت: با مشارکت‌های مردمی در قالب طرح شهید باکری یک افزایش ۵۰ درصدی را در اجرای نوسازی بافت های فرسوده  شاهد خواهیم بود که با این اقدام ۱۵۰ هزار واحد با مشارکت مردم نوسازی خواهند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برای به سرانجام رسیدن این طرح، طرح‌های تشویقی مثل کاهش صدور پروانه از ۸ ماه به ۲ ماه؛ تخصیص ۵۰ درصدی به سازندگان و ارائه تسهیلات بانکی به مردم در نظر گرفته شده‌است.

وی همچنین از اجرای طرح کلید به کلید و کلید به زمین، امسال خبر داد و افزود: مردم در صورت اعلام آمادگی می‌توانند مسکن خود را با یک زمین معاوضه کنند که شامل تخفیف ۴۰ درصدی هم خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • فسخ یکطرفه قراداد تامین آب منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم خلاف قوانین است/چوب لای چرخ صنعت نگذارید
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • آغاز نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد در کشور
  • نوسازی بیش از ۲۶۰ هزار واحد فرسوده در کشور با همت مالکان کلید زده شد
  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • ارائه تخفیف ۴۰ درصدی برای اجرای طرح کلید به کلید