Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، روز گذشته 25 فروردین، در جلسه روسای ادارات امور قرآنی سراسر کشور در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم سال ۹۸ در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) از رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی تقدیر شد.
این تقدیر با توجه به کسب رتبه اول استان خراسان‌جنوبی در طیف «ب» برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سال ۹۷ صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تقدیر توسط حجت الاسلام حسینی، رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تقدیر بعمل آمد.
۶۵۹۹ نفر در خراسان‌جنوبی در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، شرکت کردند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی فعالیت های قرآنی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی ۳۰۵ بقعه متبرکه وجود دارد که یک پنجم این بقاع متبرکه در نیشابور است و از این تعداد چند امامزاده هستند که شهرت بین المللی دارند و امامزاده محروق از جمله این امامزادگان است.

حجت الاسلام احمدزاده افزود: یکی از وظایف ما شناساندن گوهر‌هایی است که در بقاع متبرکه مدفون هستند و متاسفانه شناسایی کافی در سطح جامعه از این عزیزان وجود ندارد. در نیشابور امامزادگان شاخصی مانند بی بی شطیطه، امامزاده محروق و فضل ابن شاذان  وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: امامزاده محروق شخصیت ممتازی است و تنها امامزاده‌ای است که امام رضا علیه السلام در مسیر حرکت خود از مدینه به مرو، زمانی که به نیشابور رسیدند، فرمودند؛ مخدوم ما اینجا مدفون است باید به زیارت ایشان برویم این نشان از شخصیت امامزاده محمد محروق و جایگاه ایشان دارد.

وی افزود: امام زاده محروق شخصیتی مجاهد، شهادت طلب، موثر بودند و از جمله الگو‌هایی است که باید ایشان را بشناسیم و به آنها ادای احترام کنیم و لازم است یک کار علمی گسترده در این خصوص انجام شود.

حجت الاسلام احمدزاده گفت:کار‌های مربوط به همایش از ابتدای سال آغاز شده و تاکنون ۲۵ پژوهشگر، مقالات خود را به این همایش ارسال کرده اند و دانشگاه نیشابور مسئولیت اجرای بخش علمی کنگره را برعهده دارند. 

دیگر خبرها

  • نانوای حافظ قرآن کریم مورد تقدیر قرار گرفت
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • تقدیر از نانوای حافظ قرآن کریم در اسفراین
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • ترویج زندگی قرآنی در جامعه امروزی ضروری است
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان