Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@15:04:02 GMT

برپایی پل شناور در خوزستان توسط ارتش

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۷۵۳

برپایی پل شناور در خوزستان توسط ارتش

‍‍‍‍‍‍

دریافت 36 MB

ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه سیل زده در جنوب خوزستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن پل شناوری برپا کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارتش شناورهای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارگیری محموله ۸۲ هزار تنی مواد معدنی در بندر امام خمینی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به مزایای حاصل از بهره‌گیری از شناور‌های بزرگ در کاهش هزینه‌ها و گنجایش فراوان در حمل محموله‌ها که همواره از سوی صاحبان کالا مورد استقبال قرار می‌گیرد، گفت: این موضوع یکی از دغدغه‌های بنادر در جذب و ارائه خدمات به این گونه شناور‌ها بوده است که حاکی از رشد و توسعه بندر و ثبت توانایی‌های عملیاتی آن در رقابت با سایر بنادر است.   داود چگنی افزود: برای نخستین بار در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی در حوزه صادرات مواد معدنی یک فروند شناور خارجی به ظرفیت بارگیری ۸۲ هزار تن پهلودهی شد که پس از بارگیری محموله کنسانتره سنگ آهن به میزان یاد شده، این شناور در هفته اخیر این بندر امام خمینی را به مقصد چین ترک کرد.   وی می‌گوید: به دنبال افزایش ترافیک کالا در بخش مواد معدنی، زمینه برای ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بندر بزرگ تجاری با هدف افزایش خدمات‌رسانی به صاحبان کالا و ایجاد بازار‌های جدید با انعقاد قرارداد ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی به ارزش ٢۴ هزار میلیارد فراهم شد که مراحل اجرایی آن امسال آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • ◄ هفت خدمه لنج باری غرق شده در آب های اطراف جزیره قشم، نجات یافتند
  • برپایی سیاه چادر در ورودی دزفول برای استقبال از مهمانان نوروزی
  • نجات هفت خدمه لنج باری در آب‌های اطراف جزیره قشم
  • بارگیری محموله ۸۲ هزار تنی مواد معدنی در بندر امام خمینی
  • خدمات گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر به بیش از ۱۳۷ هزار نفر
  • جابجایی بیش از دو میلیون مسافر دریایی در هرمزگان
  • ممنوعیت فعالیت‌های دریایی از امشب در مازندران  
  • شادمانی خوزستانی ها در میلاد امام حسن مجتبی (ع) و برپایی گرگیعان
  • توقف تردد در مسیر جزیره قشم و هرمز
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر