Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@06:55:32 GMT

شعبه اقماري تامين اجتماعي سردرود افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۴۷۵۸

شعبه اقماري تامين اجتماعي سردرود افتتاح شد

خبرگزاري آريا- شعبه اقماري تامين اجتماعي سردرود با حضور سرپرست دفتر برنامه ريزي معاونت امور استانهاي سازمان تامين اجتماعي، مديرکل تأمين اجتماعي آذربايجان شرقي و جمعي از مسئولين محلي افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از اداره کل روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي، حسين جودکي، سرپرست دفتر برنامه ريزي معاونت امور استانهاي سازمان تامين اجتماعي، در آيين افتتاح شعبه اقماري سردرود با بيان اينکه سازمان تأمين اجتماعي متناسب با وظايف، مأموريتها و محدوديتهاي خود، ساختاري تعريف نموده است که بر اساس آن سرويسهاي مورد نظر را به مخاطبين، ارائه مي دهد، گفت: در اين راستا برون سپاري خدمات در قالب کارگزاري هاي رسمي را محقق نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جودکي تحول در خدمات غيرحضوري را از ديگر اقدامات سازمان تأمين اجتماعي در جهت افزايش سطوح دسترسي مخاطبين به خدمات سازمان دانست و اذعان داشت: در حال حاضر، خدمات سازمان تأمين اجتماعي فراتر از زمان و مکان در دسترس عموم است.
وي تصريح کرد: در راستاي تکميل حلقه ارائه خدمات، شعب اقماري سازمان تامين اجتماعي نيز در راستاي ارائه خدمات در نزديکترين محل به مخاطبين ايجاد مي گردد تا نياز به مراجعه به شعب اصلي را به حداقل کاهش دهد، چرا که در اين شعب، کليه خدمات مرتبط با مشتريان ارائه مي گردد.
جعفر سمساري، مدير کل تأمين اجتماعي استان آذربايجان شرقي نيز در اين مراسم با اعلام اينکه خدمات غيرحضوري سازمان تأمين اجتماعي به صورت گسترده در دسترس ذينفعان و در حال گسترش است، تأمين اجتماعي را به عنوان يکي از زيرساختهاي توسعه شهري دانست و اذعان داشت: خدمات سازمان در جهت رضايتمندي هر چه بيشتر مخاطبين در شعب اقماري ارائه شده و از نياز مراجعه آنان به شعب اصلي مستقر در تبريز خواهد کاست.
آرزو مبصر، رييس شوراي اسلامي سردرود نيز در آيين افتتاح شعبه اقماري سردرود، با بيان اينکه سردرود دومين شهرستان پرجمعيت کلانشهر تبريز است، گفت: سردرود به عنوان پايتخت تابلو فرش جهان، داراي تعداد زيادي قاليباف خانگي است که اکثر اين افراد تحت پوشش تأمين اجتماعي هستند و يقيناً افتتاح شعبه اقماري در اين شهرستان موجب کاهش مراجعه مخاطبين به شعب اصلي و طي مسافت تا مرکز شهر تبريز خواهد شد.
رييس شوراي اسلامي سردرود، ضمن قدرداني از همراهي مديران تأمين اجتماعي در افتتاح شعبه اقماري، افزود، مسئولين اين شهرستان آمادگي خود در جهت مشارکت در ايجاد شعبه اصلي و توسعه خدمات تأمين اجتمايع در منطقه را اعلام مي دارند.
همچنين سرپرست دفتر برنامه ريزي معاونت امور استان هاي سازمان تامين اجتماعي در سفر به آذربايجان شرقي از شعبه اسکو و تعدادي شعب اقماري در استان بازديد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شعبه اقماري تامين اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در سوم اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی، گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته، سوم اردیبهشت ماه جاری در مجموع ۲۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قراداد این سازمان ازجمله داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد واریز شد.

وی در مورد جزییات این پرداخت افزود: ۱۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

اسلامی گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز در آینده نزدیک ازتوسط سازمان تأمین‌اجتماعی تادیه خواهد شد.

بر اساس این گزارش سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۷ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • اعلام دستمزد غیرواقعی حقوق بیمه‌شدگان تامین اجتماعی را ضایع می‌کند
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان