Web Analytics Made Easy - Statcounter

این گزارش به مرور و معرفی نرم افزارهای پخش ویدئو در تلفن همراه می‌پردازد که کیفیت و امنیت قابل قبول و مناسبی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد.

شاید شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی باشید که همواره به دنبال تماشای ویدئوهای مختلف بر روی گوشی هوشمند خود هستند ولی از برنامه‌های پخش ویدئویی که به صورت پیش فرض بر روی موبایل آنها نصب شده، رضایتمندی کافی را ندارند؛ بنابراین در فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی همچون گوگل پلی استور به دنبال دریافت و دانلود اپلیکیشن جایگزین بهتری بدین منظور هستید تا با کیفیت و دقت بهتری به تماشای فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود بپردازید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش که در وب سایت fossbytes آمده است، حاصل بررسی‌های تعداد کثیری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری و برنامه‌های موبایلی است که در زیر به ۸ اپلیکیشن برتر پخش محتوا در گوشی‌های اندرویدی اشاره می‌شود:

۱. ام‌ایکس پلیر (MX Player)

این برنامه که قابلیت پخش تمامی انواع مختلف فرمت های فایل‌های صوتی ، تصویری و ویدئویی را دارد، از رابط کاربری بسیار ساده و آسانی برخوردار است و این امکان را به کاربران موبایل می‌دهد تا بدون هیچ مشکلی به تماشای محتوای موردنظر خود بپردازند. این نرم افزار همچنین به قابلیت‌های پیشرفته دیگری همچون پشتیبانی از زیرنویس به زبان‌های مختلف، جلو / عقب بردن نشانه‌گر فیلم، زوم کردن، تغییر فونت و سایز زیرنویس فیلم، تغییر در حالت نورپردازی فیلم و همچنین قفل کودک به منظور جلوگیری از دسترسی کودکان و کاربران زیر سن مجاز به محتوای قابل پخش در موبایل مربوطه مجهز است.

لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کاملاً رایگان برای تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند در فروشگاه‌های آنلاین همچون گوگل پلی استور قابل دسترسی، دانلود و استفاده است.

۲. وی‌ال سی پلیر (VLC)

این نرم افزار که نسخه دسکتاپ (ویندوزی) آن بسیار معروف شده و مورد استقبال خیل عظیمی از کاربران رایانه‌های شخصی قرار گرفته است نسخه‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های موبایلی نیز دارد که به طور کلی یک اپلیکیشن سورس باز محسوب شده و به کاربران امکان پخش تمامی انواع فرمت های فیلم و سایر فایل‌های صوتی و تصویری را می‌دهد.

این نرم افزار همچنین قابلیت‌های متعددی همچون تنظیم میزان نور، حجم صدا، پشتیبانی از زیرنویس زبان‌های مختلف و در نهایت بزرگ و کوچک کردن اندازه تصویر و ارتقای کیفیت آن را داراست.

این اپلیکیشن نیز به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران گوشی‌های موبایل در پلتفرم فروشگاه‌های آنلاین همچون گوگل پلی استور قرار دارد و هیچ تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای نیز ندارد.

۳. فایپ پلیر (FIPE Player)

این برنامه نیز برای پخش ویدئوهای باکیفیت بالا همچون ۱۰۸۰p و ۴K طراحی شده و در اختیار کاربران گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است. یکی از بارز ترین ویژگی‌های این برنامه موبایلی، قابلیت استفاده هم زمان آن با سایر اپلیکیشن های موردنظر کاربر مربوطه است.

این اپلیکیشن نیز از تمامی انواع مختلف فرمت های موجود برای فایل‌های صوتی و ویدئویی پشتیبانی می‌کند و به صورت رایگان البته به همراه نمایش پاره‌ای از تبلیغات، در اختیار کاربران قرار گرفته است.

۴. بی‌اس پلیر (BS Player)

یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی و سودمندی که کاربران اندرویدی می‌توانند از آن بهره مند شوند، اپلیکیشن بی اس پلیر (BS Player) است که به لطف نرم افزار قدرتمند و برنامه نویسی نوین به کاربران اجازه می‌دهد از تماشای انواع مختلف فرمت های محتوا در گوشی هوشمند خود لذت ببرند.

یکی از بارزترین قابلیت‌های این نرم افزار بدون شک کمک به کاهش مصرف باتری و شارژ گوشی است که بدین ترتیب کاربران می‌توانند بدون نگرانی از خالی شدن باتری دستگاه خود، از تماشای محتوای مورنظر لذت ببرند.

این برنامه نیز رابط کاربری بسیار ساده و آسانی دارد و کاربرانش قادر خواهند بود پس زمینه آن را مطابق آنچه که می‌خواهند، تغییر دهند. نسخه لایت این نرم افزار رایگان است که البته شامل نمایش تبلیغات نیز می‌شود.

۵. پلیر اکستریم مدیاپلیر (PlayerXtreme Media Player)

این اپلیکیشن دانلودر پیش فرضی برای دریافت و نمایش زیرنویس فیلم دارد که قادر است زیرنویس زبان‌های مختلف را پشتیبانی کرده و در اختیار کاربران قرار دهد. این نرم افزار همچنین به قابلیت استریم فایل‌های صوتی و ویدئویی نیز مجهز است و به کاربران این امکان را می‌دهد محتوای موردنظر را به رایانه و تلویزیون هوشمند خود استریم و منتقل کرده و به صورت آنلاین را تماشا و مشاهده کنند.

۶. ایکس پلیر (XPlayer)

این نرم افزار که به صورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای بر روی پلتفرم فروشگاه گوگل پلی استور قرار گرفته است ، یکی از بهترین و امن‌ترین اپلیکیشن های پخش ویدئو در گوشی‌های اندروید به شمار می‌رود چراکه تمامی فایل‌های ویدئویی موردنظر کاربران را در یک فولدر جداگانه و به صورت کاملاً محرمانه و خصوصی نگهداری و ذخیره می‌کند تا سایر افراد و هکرها در صورت نفوذ به گوشی کاربران، به آن دسترسی پیدا نکنند.

۷. ای‌سی ۳ پلیر (AC۳ Player)

این برنامه نیز بدون شک یکی دیگر از پرطرفدارترین اپلیکیشن های دانلود شده در خصوص پخش محتوا در گوشی‌های اندرویدی به شمار می‌رود که قابلیت‌های متعددی از جمله پشتیبانی از تمام فرمت های فایل‌های صوتی و ویدئویی، زیرنویس زبان‌های مختلف، تنظیم میزان صدا، نور و کیفیت فیلم‌ها را داراست.

این برنامه نیز به صورت کاملاً رایگان بر روی پلتفرم فروشگاه گوگل پلی استور قرار گرفته و هیچ پرداخت درون برنامه‌ای و تبلیغاتی نیز ندارد.

۸. کی‌ام پلیر (KMPlayer)

این برنامه که دیگر نیازی به معرفی ندارد و تمامی کاربران رایانه‌های شخصی و لپ تاپ اهای مبتنی بر ویندوز همواره برای تماشا و پخش فایل‌های ویدئویی از آن استفاده می‌کنند. می‌توان گفت نسخه اندرویدی آن نیز تمامی قابلیت‌های نسخه دسکتاپ آن را دارد که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به ذخیره سازی ابری / کلاد اشاره کرد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروشی‌های معتبر و قدیمی شهر مشهد کدامند؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آجیل یکی از خوشمزه‌ترین تنقلاتی است که ما می‌توانیم در برنامه غذاییمان داشته باشیم. علاوه بر این، در خود آجیل هم مواد غذایی با ویتامین‌های زیادی وجود دارند. بنابراین، طبیعی است که از صرف نظر از قیمت آجیل دوست داشته باشیم آنرا در سبد غذایی خود بگنجانیم. یکی از شهرهایی که خاستگاه تولید انواع مغزها در ایران هستند شهر مشهد است و سال‌هاست که آجیل فروشی‌های بسیار خوبی در آن تأسیس شده است. ما در این مقاله می‌خواهیم برای شما چند تا از آجیل فروشی‌های معتبر، قدیمی و با سابقه در مشهد را معرفی کنیم. این مقاله با الگوبرداری از وبلاگ سایت رسمی آجیل و خشکبار آجیل چی مشهد نگارش شده است.

بهترین آجیل فروشی‌های شهر مشهد:

۱. آجیل و خشکبار آجیل چی تاسیس ۱۲۹۵

فروشگاه آجیل چی قدیمی‌ترین فروشگاه عرضه آجیل و خشکبار در فهرست معروف ترین آجیل فروشی‌های شهر مشهد است. فروشگاه آجیل چی در سال ۱۲۹۵ توسط حاج ماشالله آجیل چی تأسیس شد. استقبال مردم و افزایش فروش با هدف توسعه خدمات به زوار امام رضا (ع) به بالا خیابان و مجاورت خیابانملک منتقل شد. در تمام طول عمر حیات مؤسس فقید آجیل چی، تلاش کرد تا با انتقال تجارب خود به فرزندانش پایه‌ریز مسیری باشد که تا امروز بیش از یک قرن به طول انجامیده است. مجموعه آجیل چی همواره خود را خادم زوار امام رضا می‌داند و تلاش کرده است که با عرضه آجیل با کیفیت و قیمت مناسب در بسته‌بندی درخور نام ایران، پیشتاز در امر کیفیت و مردم‌داری باشد. شعب حضوری آجیل چی در بلوار وکیل آبا د، بلوار سجاد و طرقبه واقع شده و نیز می‌توانید برای خرید آنلاین به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید. در حال حاضر آدرس وب سایت رسمی آجیل و خشکبار آجیل چی مشهد ajilchinuts است که با جستجو در گوگل هم می‌توانید آنرا پیدا کنید.

۲. آجیل برادران حسینی

دومین فروشگاه در این فهرست فروشگاه آجیل برادران حسینی است. این فروشگاه برای اولین بار در سال ۱۳۴۲ در مشهد توسط مرحوم حاج حسین حسینی تأسیس شد. از آن زمان تاکنون فروشگاه آجیل برادران در زمینه فروش آجیل خشکبار فعالیت می‌کرده و هدفش همیشه ارائه محصولات خوشمزه و مرغوب و با کیفیت به مشتریان خود بوده است. شعبه مرکزی این فروشگاه در خیابان سنایی مشهد و میدان توحید است. با این حال، شما می‌توانید از وب سایت آجیل فروشی برادران حسینی هم خرید کنید که مجموعه کاملی از آجیل و خشکبار و محصولات دیگر مثل شکلات، تنقلات و ادویه‌جاتی مثل زعفران را هم ارائه می‌کند.

۳. آجیل سرای عدالت

یک فروشگاه قدیمی دیگر به غیر از آجیل سرای برادران حسینی آجیل سرای عدالت است که در سال ۱۳۳۹ فعالیت خودش را آغاز کرد. از آن زمان تاکنون این فروشگاه توانسته تبدیل به یکی از معروف‌ترین برندهای آجیل در خراسان و در ایران شود. آدرس این فروشگاه در مشهد در خیابان قرنی است. منتها در صورت تمایل، شما می‌توانید از وب سایت آجیل سرای عدالت هم برای خرید غیر حضوری آجیل اقدام کنید.

۴. فروشگاه آجیل سحرخیز

فروشگاه سحرخیز در سال ۱۳۱۱ توسط حاج سحرخیز تأسیس شد. بنابراین، این فروشگاه یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین فروشگاه‌های شهر مشهد است. از سال ۱۳۸۱ یک شرکت تولیدی زعفران را تأسیس و نیروی کارش را افزایش داد. برند سحرخیز یکی از بزرگترین برندهای ایرانی و از مفاخر صنعت تولید و بسته‌بندی زعفران باکیفیت ایرانی است که توانسته است با همت خود محصولات ایرانی را در عمق اروپا و کشورهای حوزه خلیج فارس در معرض نمایش قرار دهد. سحرخیز با تمرکز بر روی عرضه زعفران، انواع خشکبار و آجیل در کیفیت قابل توجه را در فروشگاه خود عرضه می‌کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6080897

دیگر خبرها

  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • بازوی حامی باش، راهکار جدید اپلیکیشن بله برای حمایت از کودکان
  • آجیل فروشی‌های معتبر و قدیمی شهر مشهد کدامند؟
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • اپل جایگاه برتر تولید گوشی‌های هوشمند را از دست می‌دهد
  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!