Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@23:12:34 GMT

سپاه نماد تکنولوژی، اتحاد، خدمت رسانی و وحدت است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۵۰۱۷

سپاه نماد تکنولوژی، اتحاد، خدمت رسانی و وحدت است

گلپایگان- رییس دانشگاه آزاد گلپایگان گفت: اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران اوج حماقت و نادانی و نشانه مستأصل‌شدن آمریکا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حمیدرضا خدایی امروز(دوشنبه) در جمع بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه سخنان سخیف ترامپ رییس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران هبستگی مردم با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دوچندان کرد، اظهار کرد: اقدام نابخردانه رییس جمهور آمریکا اوج حماقت و نادانی و نشانه مستأصل‌شدن آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود کشور هم نبود، گفت: سپاه از نظر نظامی، برقراری امنیت داخلی و برون مرزی، ساخت موشک، فضای سایبری و علمی و حتی خدمت رسانی به مردمی که در اثر بلایای طبیعی آسیب دیده‌اند همواره پیش گام بوده و بی‌رقیب، خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم بوده و هست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان با بیان اینکه دشمنان قصد دارند سپاه را نه به عنوان یک نهاد بلکه به عنوان یک نماد سرکوب کنند زیرا سپاه نماد تکنولوژی، اتحاد، خدمت رسانی و وحدت است، افزود: ما سپاهی هستیم و به عنوان بسیجی در کنار سپاه پاسداران خواهیم بود و به بهترین شکل ممکن، دین خودمان را نسبت به سپاه ادا خواهیم کرد.

لباس پاسداری میراث شهدا است

در ادامه کریم اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با بیان اینکه لباس پاسداری میراث شهدا است، اظهار کرد: لباس با ابهت پاسداری و عزت و آبروی امروز سپاه به برکت خون شهدا است به همین دلیل باید قدردان شهدا باشیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه خودمان در سطح جامعه بدانیم.

وی با اشاره به اقدام غیرقانونی آمریکا در تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به گفته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگه روزی آمریکا و دشمنان از شما تعریف کرد به عملکرد خودتان شک کنید اکنون بسیار خوشحال هستیم چون اطمینان پیدا کرده‌ایم که راهی را که طی می‌کنیم راهی درست و بجا است.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان افزود: این اقدامات اخیر آمریکا در مورد سپاه یا جابجایی سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، همانند کوبیدن میخ‌ به تابوت خودشان است.

وی گفت: اساتید دانشگاه پرچمداران هدایت و تربیت نسل جوان هستید زیرا به صورت مستقیم با نسل سوم انقلاب روبه رو هستید و امیدواریم نسلی پرورش پیدا کنند که تمدن‌ساز اسلامی باشند و در تمام حوزه های فکری، جهادی، تربیتی و غیره در اوج باشند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تروریسم دانشگاه آزاد اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رمضان شریف، سخنگو و مسؤول روابط عمومی کل سپاه از ارزیابی وضعیت امدادرسانی به مردم سیل‌زده در استان‌های جنوب شرقی کشور به ویژه سیستان و بلوچستان و دستور سرلشکر حسین سلامی برای ادامه حضور یگان‌های امدادی و استانی سپاه در منطقه تا بازگشت شرایط عادی زندگی مردم خبر داد.

وی افزود: از همان هنگام وقوع سیل تا به امروز سپاه در استان‌های تحت تأثیر بارش‌ها و سیل اخیر با گسیل امکانات و ظرفیت‌های مورد نیاز مانند ماشین آلات برای بازگشایی جاده‌ها و راه‌های روستایی، بالگرد برای تسهیل عملیات امداد و نجات و انتقال محموله‌های غذایی و دارویی و نقل و انتقال نیروهای امدادگر، اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به خدمت رسانی مردم و همراهی با سایر سازمان‌ها و نیروهای امدادی به طور شبانه روزی مشغول بوده است.

سردار شریف با اشاره به اینکه عمده نیازهای امدادی و خدمت رسانی هم اکنون در استان سیستان و بلوچستان متمرکز و ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به حمدالله وضعیت در استان‌های هرمزگان و کرمان به حالت عادی بازگشته است و کمک به سیل زدگان در استان سیستان و بلوچستان با سرعت و هم افزایی دستگاه‌ها و همچنین حضور میدانی نیروهای مردمی ادامه دارد و با تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یگان‌های سپاه امکانات، تجهیزات و نیروهای خود از جمله سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا را همچنان در خدمت به مردم سیل زده و تأمین شرایط جاری و معمول زندگی آنان فعال حفظ خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به هماهنگی، همکاری، هم‌افزایی و همت دستگاه‌های اجرایی و امدادی و نیروهای جهادی به ویژه مشارکت نیروهای مردمی به زودی از این شرایط عبور کنیم.

کد خبر 6082482 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • سپاه پاسداران نماد اعتماد و آرامش اجتماعی است
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • عملیات «وعده صادق» را باید زنگ وحدت و اتحاد جهان اسلام دانست
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟