Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: سعی کردیم بچه‌ها در اوج آمادگی راهی چین شوند و امیدواریم رکوردهای خوبی ثبت شود و انگیزه و امید بچه‌ها ادامه داشته باشد و در هلند خوش بدرخشند. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید میررحیمی، سرمربی تیم ملی ریکرو در خصوص وضعیت آمادگی تیم ملی اظهار داشت: اردوی تیم ملی ریکرو از 5 ماه گذشته و به صورت فشرده آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل محدودیت زمانی که تا آغاز مسابقات جهانی و کسب سهمیه وجود داشت دو مسابقه تدارکاتی را برای تیم در نظر گرفتیم که در اولین مسابقه تدارکاتی در بنگلادش به طلای تیمی بانوان، برنز تیمی مردان، نقره میکس و مدال نقره شیوا شجاعی مهر در بخش انفرادی دست یافتیم که این نتایج امید را به تیم ریکرو تزریق کرد و خوشبختانه در حال حاضر بچه‌ها روحیه خوبی دارند و با جان و دل تمرین می‌کنند.

وی در ادامه افزود: اواخر این ماه جهت برگزاری اردوی تدارکاتی و 15 روزه راهی گوانگجوی چین خواهیم شد که در امتداد این اردو مسابقات کاپ جهانی را در شانگهای چین داریم‌ این آخرین اردو و مسابقه تدارکاتی ما پیش از حضور در مسابقات هلند و کسب سهمیه برای این بازی‌ها است.

سرمربی تیم ریکرو تاکید کرد: سعی کردیم بچه‌ها در اوج آمادگی راهی چین شوند و امیدواریم رکوردهای خوبی ثبت شود و انگیزه و امید بچه‌ها ادامه داشته باشد و در هلند خوش بدرخشند.

به گزارش تسنیم، کمانداران ریکرو کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک که خرداد ماه در هلند برگزار می شود، آماده می‌کنند.

زهرا نعمتی: کسب سهمیه المپیک در تیراندازی با کمان سخت است



انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی با کمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که مسابقات باشگاهی والیبال ایتالیا به روزهای پایانی خود می‌رسد، تیم ورونا که در این فصل امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران را در ترکیب خود دارد باید در مرحله حذفی برای صعود به فینال به مصاف مودنا برود.

ورونایی‌ها که در این فصل برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپایی بسته شده بودند با ناکامی در تحقق این هدف حالا به دنبال سهمیه کاپ اروپا دومین سطح از مسابقات باشگاهی در اروپا هستند. در صورتی که آنها امشب بتوانند بر مودنا پیروز شوند باید در آخرین دیدار با برنده بازی پیاچنزا و لوبه دیدار کنند تا با کسب رتبه پنجم سهمیه cev کاپ را به دست بیاورند.

امین اسماعیل‌نژاد که آخرین بازی‌های خود را در این تیم پشت سر می‌گذراند به دنبال بر جای گذاشتن خاطره‌ای خوش از خود در این تیم است.

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن