Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل برای ارتقا سطح امنیتی محصولات تولیدی خود به ویژه دستگاه آیپد، سیستم آن را به گونه‌ای طراحی کرده است که با هر بار اشتباه وارد کردن گذر واژه یا الگوی طراحی شده برای ورود به سیستم، دستگاه به صورت خودکار مدت زمان بیشتری کاربر را برای ورود به سیستم در انتظار نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال تصور کنید شما کودکی نوپا در خانه دارید و با برداشتن آیپد برای باز کردن قفل آن تلاش می‌کند و به صورت مکرر روی صفحه گوشی ضربه می‌زند. اگر این روند ادامه پیدا کند، پدر  او برای باز کردن قفل آیپد خود به ۲۵۵۳۶۴۴۲ دقیقه زمان نیاز دارد!

حال یکی از کاربران با به تمسخر گرفتن این ویژگی آیپد، گفت:" اگر من به صورت متوالی رمز ورود به دستگاه خود را اشتباه وارد کنم و رمز درست را به خاطر نیاورم ممکن است دستگاه تا سال ۲۰۶۷ میلادی قفل باقی بماند." مهندسان اپل دستگاه آیپد را به گونه‌ای طراحی و تولید کرده‌اند که پس از ۶ بار اشتباه وارد کردن رمز، دستگاه به صورت خودکار مدت طولانی‌تری را برای تلاش مجدد در حال قفل باقی می‌ماند و پس از ۱۰ بار اشتباه وارد کردن رمز دستگاه برای افزایش سطح ایمنی خود برخی از اطلاعات درون حافظه را پاک می‌کند.

البته اگر با وجود کودکی در خانه این اتفاق رخ داد، لازم نیست شدیدا نگران باشید زیرا اپل با اضافه نمودن ویژگی به آیپد به کاربر این امکان را می‌دهد تا با اتصال دستگاه به رایانه و متصل شدن به iTunes اطلاعات پاک شده را بازیابی کند. دستگاه‌های آیپد در بازه‌های زمانی معینی نیز با ارسال پیامی برای کاربر خود او را به تهیه نسخه پشتیبان تشویق می‌کنند تا از بروز هرگونه دردسر جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: آیپد مینی ۲۰۱۹ از آزمایش مقاومت بدنه جان سالم به در برد! +فیلم

انتهای پیام/

آیپد، دستگاهی که ممکن است تا پایان عمر قفل باقی بماند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) وقتی مسعود فراستی را با هوشنگ ابتهاج اشتباه می‌گیرند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) وقتی مسعود فراستی را با هوشنگ ابتهاج اشتباه می‌گیرند!
  • کاربران آیفون مراقب حملات فیشینگ جدید باشند
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آبسال در تهران و حومه
  • مراقب کارت ملی خود باشید !
  • تست شخصیت ریش: مدل ریش شما در مورد شما چه می‌گوید
  • ده اشتباه رایج در طراحی آشپزخانه و نحوه انجام ندادن آن
  • درباره سنگ‌های صفراوی چه می‌دانید؟
  • کشاورزان خراسان شمالی مراقب سرمازدگی محصولات باشند
  • دولت مراقب تله‌های ارزی باشد