Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:34:20 GMT

فرمانده انتظامی سرخه: 1800 قطعه مرغ فاقد مجوز کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۵۶۰۳

فرمانده انتظامی سرخه: 1800 قطعه مرغ فاقد مجوز کشف شد

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد مهرابی روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: ارزش ریالی محموله مرغ تخم گذار کشف شده بر اساس نظر کارشناسان 300 میلیون ریال برآورد می شود.
وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان سرخه هنگام پایش خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و در بررسی بیشتر از آن یک هزار و 800 قطعه مرغ تخم گذار فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان سرخه گفت: مرغ های کشف شده در محور مواصلاتی این شهرستان پس از هماهنگی های لازم به اداره دامپزشکی منتقل شد.
به گزارش ایرنا ، شهرستان 15 هزار نفری سرخه در 170 کیلومتری شرق تهران و 20 کیلومتری شهرستان سمنان قرار دارد و تعداد قابل توجهی از واحدهای پرورش مرغ در این شهرستان فعال است.
7342/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 خودرو فرمانده انتظامی شهرستان مرغ کشف سرخه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان امیدیه در پی کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان امیدیه گفت:  ارزش کالای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد می‌شود
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی