Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@09:32:33 GMT

جوانان متخب و موفق البرزی روز جوان معرفی می شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۵۶۹۵

جوانان متخب و موفق البرزی روز جوان معرفی می شوند

نوروزی فر از برپایی جشنواره موفق با اهتمام دفتر نماینده ولی فقیه در البرز خبر داد و گفت: جوانان متخب البرزی روز جوان مصادف با سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) معرفی می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ابراهیم نوروزی فر» طی نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز ۲۶ فروردین در فرهنگسرای کوثر برگزار شد، گفت: رسالت خبرنگاری می طلبد در کنار انعکاس اقدامات و عملکرد مسوولین، مطالبه گری و نقد سازنده از آن ها نیز صورت گیرد تا بتوان از این طریق به بهبود عملکرد مدیران کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: ویژه برنامه هایی در سال های گذشته با همت سازمان بسیح رسانه استان البرز در زمینه های معیشتی، حمایتی و زیارتی انجام شد و در سال جاری نیز در کنار مباحث آموزشی، این اقدامات با برنامه ریزی منسجم ادامه پیدا می کند.

 

نوروزی فر با تاکید بر سلامت اصحاب رسانه استان البرز مطرح کرد: البرز با وجود گرایش های سیاسی که دارد با وجود بصیرت اصحاب رسانه از سلامت کاری بهره مند هستند که گسترش این موضوع مستلزم همکاری بیش از پیش خبرنگاران است.

 

وی با بیان این مطلب که ضرورت برپایی جشنواره هایی با محوریت جوانان با هدف معرفی توانمندی آنان وجود دارد، بیان کرد: سال های گذشته اداره ها، ارگان ها و سازمان ها نیروهای جوان و موفق خود را برای شرکت در جشنواره معرفی می کردند و در پایان از آن ها تقدیر می شد.

 

وی افزود: سال جاری رویکرد جدیدی تعریف شد مبنی بر اینکه جوانان موفق استان البرز رزومه و مستندات خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند که فرصت ارسال آثار تا ۲۳ فروردین ماه بود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز مطرح کرد: در گذشته فرصتی برای نمایش توانمندی ها و افتخارآفرینی جوانان موفق و دارای ابتکاری که در اداراه ها و سازمان ها فراهم نبود؛ سال جاری این فرصت به اهتمام نماینده ولی فقیه در البرز ایجاد شد‌.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در پایان اذعان کرد: نفرات برگزیده روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه ساعت ۱۷ در اجتماع عظیم جوانان استان البرز که با حضور ارزشمندان جوانان و اصحاب رسانه در میدان توحید برگزار می شود تقدیر به عمل می آید.

 

پایان پیام/543

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه پاسداران مسابقات قرآن خسارت سیل سپاه نماز جمعه بارندگی و سیلاب سیل خوزستان قرآن کریم جشنواره جوان موفق روز جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری مراسم برترین‌های ورزش کشور از سوی رسانه ملی گفت: در این مراسم ۵۴ فدراسیون ورزشی نماینده دارند و این موضوع باعث شده است که انگیزه ورزشکاران برای حضور موفق در میادین ورزشی بالا برود و فدراسیون فوتبال هم در این مراسم حضور دارد؛ چرا که در سال گذشته، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد بازی با ژاپن را در حالی پیروزشود که این تیم شکستی را در این چند سال متحمل نشده بود و جا داشت که در برترین‌های ورزش حضور داشته باشند. همچنین تیم‌های ساحلی و نوجوانان فوتبال و تیم ملی فوتسال نیز باعث شدند عملکرد فدراسیون فوتبال در سال گذشته مثبت باشد.

وی در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال وپرسپولیس گفت: بیش از ۲۰ سال است که قرار است این دو باشگاه خصوصی شوند، اما در این چند سال فقط یکبار پرسپولیس به صنعت و معدن واگذار شد، آنهم به دلیل آمدن برخی افراد غیر فوتبالی باز هم ناموفق بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد، اما باید یک زنجیره‌ای برای موفقیت شکل بگیرد که اولین آن درآمد پایدار برای مالکان است و باشگاه باید با درآمد پایدار به بقا ادامه دهد. همچنین زیر ساخت‌های باشگاه‌ها باید ترمیم شود و بحث سخت افزاری مهم است و این واگذاری با درایت آقای رئیسی انجام شد و اهتمام وزیر ورزش و آقای خاندوزی وزیر اقتصاد باعث شد باشگاه‌های پر طرفدار تهرانی خصوصی شوند.

نبی ادامه داد: باشگاه‌های قدرتمند ما مثل پرسپولیس استقلال تراکتور و سپاهان در صورت درآمدزایی می‌توانند در عرصه‌های آسیایی موفق باشند و در حال حاضر فوتبال در دنیا به سمت در آمدزایی پایدار می‌رود و از سال ۲۰۱۰ کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیری‌ها را برای مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها بیشتر کرده است و تیم‌های ما می‌توانند در قالب یک باشگاه در تمامی زمینه‌ها موفق باشند.

وی در مورد درآمدزایی و حق پخش تلویزیونی بازی‌ها گفت: مصوباتی در قالب طرح از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در حال آماده شدن است امیدواریم بعد از تایید مجلس این مصوبات برخی مشکلات فوتبال را حل کند و بخشی از این مصوبات هم مربوط به حق پخش بازی‌های فوتبال است که نیازمند تایید مجلس و حمایت دولت است.

دیگر خبرها

  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان