Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@16:27:35 GMT

استقلال باید تکلیف باقری را مشخص کند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۵۷۳۱

استقلال باید تکلیف باقری را مشخص کند

پیمان صاحب جمعی در گفتگو با مهر اظهار داشت: بازی استقلال و سپاهان دیداری فینال گونه در هفته‌های پایانی لیگ برتر بود و به عنوان یک استقلالی خوشحالم از این که این بازی به سود آبی پوشان به اتمام رسید.

وی افزود: برگ برنده اصلی استقلال در این بازی تلاش بازیکنان تا ثانیه‌های پایانی بود. این خصیصه همه تیم‌هایی است که برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرفتن سه امتیاز در آن بازی سخت مقابل سپاهان در اصفهان کار ساده‌ای نبود و تنها از عهده تیم بزرگی مثل استقلال بر می‌آمد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با توجه به این که بازی‌های باقی مانده استقلال در مقایسه با دیگر مدعیان قهرمانی سبک تر است، آنها نباید از قهرمانی نا امید باشند. احتمال این که دیگر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند وجود دارد.

صاحب جمعی با اشاره به ادامه محرومیت فرشید باقری بیان داشت: حتماً باقری مرتکب اشتباهی شده که باشگاه نسبت به جریمه او اقدام کرده است. اما بهترین جریمه برای بازیکنان فوتبال جرایم مالی است. در این برهه از زمان که استقلال در رقابتی تنگاتنگ در لیگ برتر و آسیا به همه داشته‌هایش نیاز دارد، بهتر است تکلیف این بازیکن هم مشخص شود تا او هرچه زودتر به تمرینات بازگردد. اضافه شدن باقری به تمرینات غیر از این که ظرفیت‌های تیم را تکمیل می‌کند، باعث ایجاد همدلی هرچه بیشتر در تیم خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد

از جمع چهار ملی پوش استقلال، این بار کاپیتان سیدحسین حسینی درون دروازه تیم ملی ایران ایستاد و در شب پیروزی تیم ملی کلین شیت کرد.

 جلال الدین ماشاریپوف نیز با بازوبند کاپیتانی ازبکستان در شب پیروزی تیم ملی کشورش مقابل هنگ کنگ، باز هم یک گل ساخت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود