Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بجنورد- ايرنا- سرپرست شرکت آب منطقه اي خراسان شمالي گفت: ادارات استان براي ساخت هرگونه ابنيه، سازه و پل در مسيرهاي روستايي استان از اين شرکت استعلام دريافت کنند.

سيدعقيل مرتضوي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: براي حل مشکل برقراري ارتباط راه هاي سيل گير در اين استان ساخت پل و ابنيه در دستور کار است که انتظار مي رود پيش از بازسازي ها از اين شرکت استعلام هاي لازم گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: اين شرکت آمادگي دارد تا در رودخانه هايي که حريم و بستر آن مطالعه شده، مشاوره هاي لازم در زمينه ميزان دبي سيل قابل عبور از محل ساخت پل و ابنيه مسير جاده ها را ارائه دهد.
مرتضوي اظهار داشت: تاکنون مطالعه بستر و حريم يکهزار و 600 کيلومتر از رودهاي استان انجام شده است.
وي گفت: شمار سازه ها و ابنيه که بدون استعلام از شرکت آب منطقه اي استان در مسيرها و حريم رودها ساخته شده بسيار زياد است و در اين ميان، ادارات دولتي در اجراي پروژه ها از شرکت آب منطقه اي استعلام دريافت مي کنند اما بعضا ضوابط به طور کامل اجرايي نمي شود.
وي تصريح کرد: تبعات نگرفتن استعلام هاي لازم از شرکت آب منطقه اي براي اجراي ابنيه با تخريب سازه ها و برخي ابنيه راه هاي روستايي در سيلاب اخير نمود يافت.
سرپرست شرکت آب منطقه اي خراسان شمالي با بيان اينکه ساماندهي 400 کيلومتر رودخانه استان در اولويت قرار دارد گفت: اين استان 6 هزار و 600 کيلومتر رودخانه دارد که 2 هزار و 100 کيلومتر آن از مسيل هاي مهم است که بايد ساماندهي شود.
سيلاب هاي اخير 500 ميليارد ريال به سازه هاي حفاظتي رودخانه ها و ديوارهاي ساحلي رودهاي خراسان شمالي خسارت زده است.
7185/6042
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی یاسر خواجه بی شک گفت: با تصویب اعضاء کمیسون ماده ۲۳ قانون الحاق مقررات مالی دولت، ساختمان جدید برای دانشکده پرستاری مراغه در فضایی به مساحت ۵ هزار ۲۰۰ متر مربع تصویب شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه سازمان برنامه و بودجه، ۵۰ درصد این طرح از منابع عمومی دولت و ۵۰ درصد باقیمانده از محل سایر منابع تامین خواهد شد.

معاون توسعه دانشکده علوم پزشکی مراغه در ادامه گفت: فضای آموزشی این دانشکده تا قبل از تصویب این طرح، حدود ده هزار متر مربع بود که با احداث ساختمان جدید دانشکده، فضای آموزشی آن ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

خواجه بی شک افزود: در پیوست تصویب این طرح آمده که رعایت تکالیف زیست محیطی و پدافند غیرعامل در احداث و اجرای این پروژه‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این طرح در قالب ردیف جدید در پیوست شماره یک قانون بودجه سنواتی کل کشور درج خواهد شد.

هم اکنون یک هزار و ۸۰ نفر دانشجو در دانشکده علوم پزشکی مراغه تحصیل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۱ هزار مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان
  • مراکز اهدای خون خراسان‌شمالی در شب‌های قدر فعال است
  • بانک‌ها سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • بیش از ۲۹ هکتار زمین در حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه
  • راهنمایان گردشگری کاشان دست از کار کشیدند | پای یک مسئول در میان است؟