Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی در این خصوص اظهار داشت: احسان اکبری، علی عرب‌زرندی، محمدرضا عسکری، ایمان نظری، محمدجواد مستعلی‌زاده، مجتبی عرب‌نژاد، رضا روزبه و حسن مهدی‌زاده داوران استان کرمان هستند که از سوی فدراسیون فوتبال برای قضاوت در دور پایانی مسابقات فوتبال نوجوانان قهرمانی کشور در استان سیستان بلوچستان دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان افزود: چهار نفر از این افراد داور و چهار نفر هم کمک داور هستند که در این مسابقات سوت خواهند زد.

امیرخسروی اضافه کرد: دور پایانی رقابت‌های فوتبال نوجوانان قهرمانی کشور از ۲۵  فروردین جاری با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور به میزبانی زاهدان آغاز شده است و تا ۳۰ ادامه دارد.

وی به حضور یک داور از استان کرمان در دوره بازآموزی داوران لیگ برتر فوتبال اشاره و عنوان کرد: کلاس توجیهی و دانش‌افزایی یک روزه داوران و کمک داوران فوتبال در هتل آکادمی ملی فوتبال فوتبال برگزار شد که سیدرضا مهدوی از استان کرمان در این دوره شرکت کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان رقابت روابط عمومی فدراسیون فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول