Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@06:57:03 GMT

اردوی تیم ملی امید سپک تاکرا در شاهرود آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۵۸۴۹

اردوی تیم ملی امید سپک تاکرا در شاهرود آغاز شد

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛مرتضی عسگری تعداد شرکت کنندگان در این اردو را 20 بازیکن اعلام کرد و افزود: تیم ملی امید سپک تاکرا تا 30 فروردین در این اردو حضور خواهد داشت . وی هدف از برگزاری این اردو را آمادگی ورزشکاران برای حضور در مسابقات جهانی اعلام کرد و گفت: این مسابقه ها مهر ماه امسال برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری که مسئول انجمن سپک تاکرا استان سمنان نیز است ، یادآور شد: 20 بازیکن از استان های سیستان و بلوچستان ، کرمانشاه، مرکزی، آذربایجان غربی، مازندران، همدان، گلستان و فارس در دومین مرحله اردوی تیم ملی امید شرکت کرده اند. عسگری با بیان اینکه اولین مرحله اردوی تیم ملی امید سپک تاکرا اسفندماه سال گذشته در کرمان برگزار شد افزود: اردوی کنونی در سالن شهید چمران بسطام صبح ها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 19 برگزار می شود. شهرستان شاهرود به خاطر داشتن شرایط آب و هوایی مناسب و نیز امکانات ورزشی مطلوب ، هر ساله پذیرای بسیاری از تیم های ملی رشته های ورزشی گوناگون برای برگزاری اردو است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی استان سمنان ایران تیم ملی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۵۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی پارسایی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تیم ملی هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌کند که قرار است تیر و مرداد سال جاری برگزار شود.

وی بیان داشت: این اردو تا هفتم اردیبهشت به میزبانی استان تهران برپا می‌شود.

پارسایی اظهار داشت: ماهان دولتخواه، بنیامین خداوردیان، امیر حسین کرمی، مهرشاد دانشی، روح الله عادلخانی، احمدرضا آرام، شش بازیکنی هستند که به این اردو دعوت شده‌اند.

کد خبر 6085382

دیگر خبرها

  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج
  • برپایی اردوی یک روزه بسیجیان خوی با عنوان طرح صالحین + تصاویر