Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@12:18:01 GMT

عواقب حاشیه سازی طاهرخانی برای سپیدرود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۰۰۳

عواقب حاشیه سازی طاهرخانی برای سپیدرود

هافبک جوان سپیدرود با توجه به اتفاقات رخ داده در دیدار مقابل استقلال خوزستان از سوی کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سپید رود رشت و استقلال خوزستان در هفته بیستم در حالی برگزار شد که از سوی حمیدرضا طاهرخانی، بازیکن تیم سپید رود رشت تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری و مشت زدن به بازیکن تیم مقابل رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


محمدرضا مظاهری، بازیکن تیم استقلال خوزستان نیز به دلیل انجام رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی و 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حمیدرضا طاهرخانی سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمیدرضا طاهرخانی سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC

امیر قلعه نویی، مهدی طارمی، علیرضا جهانیخش و سعید عزت اللهی با جرایم نقدی سنگینی از سوی AFC مواجه شدند

طرفداری | کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پس از گذشت بیش از 40 روز از پایان جام ملت‌های 2023 قطر، احکام جدیدی را علیه فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه سپاهان و چند تن از افراد مرتبط صادر کرد.

این احکام شامل جریمه‌های نقدی سنگینی برای فدراسیون فوتبال، امیر قلعه‌نویی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سعید عزت‌اللهی می‌شود.

جزئیات این احکام به شرح زیر است:

فدراسیون فوتبال ایران: 1250 دلار به دلیل تاخیر در ورود تیم ملی به زمین در بازی مقابل قطر 10 هزار دلار به دلیل عدم حضور 3 بازیکن در مصاحبه‌های بعد از بازی امیر قلعه‌نویی: 10 هزار دلار به دلیل عدم حضور در مصاحبه بعد از بازی با قطر علیرضا جهانبخش: 10 هزار دلار به دلیل عدم حضور در مصاحبه بعد از بازی با قطر مهدی طارمی: 10 هزار دلار به دلیل عدم حضور در مصاحبه بعد از بازی با قطر سعید عزت‌اللهی: 5 هزار دلار به دلیل زیر سوال بردن داور بازی با قطر

همچنین باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل تخلفات تماشاگرانش در بازی مقابل الدحیل قطر به پرداخت 50 هزار دلار جریمه نقدی محکوم شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC
  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • ستاره خارجی جدید لیگ برتر ایران هپاتیت دارد
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان