Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@19:30:20 GMT

مدت‌هاست خبری از کلینزمن ندارم

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۰۰۴

مدت‌هاست خبری از کلینزمن ندارم

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: کلینزمن بازیکن قدیمی تیم ملی آلمان و سرمربی این تیم بوده و درآمریکا هم مربیگری کرده ولی مدت‌ها است از او خبری نیست.

به گزارش مشرق، حسین کلانی در خصوص شایعاتی که پیرامون حضور یورگن کلینزمن به عنوان سرمربی تیم ملی مطرح شده است گفت: حقیقت ماجرا این است که در چند وقت اخیر جلسه‌ای برگزار نشده که در آن شرکت کنم و در مورد حضور این مربی هم چیزی به ما نگفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کلینزمن بازیکن قدیمی تیم ملی آلمان و سرمربی این تیم بوده و در تیم ملی آمریکا هم مربیگری کرده است و تجربیات خوبی دارد ولی مدت‌ها است از او خبری نیست و خبری در مورد حضور وی در تیم‌های ملی نشنیده ام.

بیشتر بخوانید:

کلینزمن سرمربی جدید تیم ملی ایران؟

کلانی در خصوص اینکه حضور نفراتی مثل کلینزمن آیا می‌تواند به تیم ملی کمک کند یا خیر گفت: من اعتقاد دارم که مربیان خارجی به دلیل عدم آشنایی با زبان فارسی همیشه برای حضور در ایران مشکل دارند، به جز ۸ سالی که با کی‌روش کار کردیم و تقریباً نتیجه گرفتیم در اکثر موارد دچار مشکل شدیم. البته اعتقاد دارم تیم ملی فوتبال ما دو بار توسط کی‌روش به جام جهانی رفته اما شاید با هر مربی دیگری هم بودیم به جام جهانی می‌رفتیم.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در ادامه تاکید کرد: نظر من این است که مربیان ایرانی بهتر می‌توانند در تیم ملی کار کنند چون مربی خارجی در وهله اول باید پیچ و خم‌های فرهنگی را طی کند و مشکل ارتباطات خواهد داشت.

وی در خصوص اینکه آیا در خصوص انتخاب مربی تیم ملی با اعضای کمیته فنی مشورت شده یا خیر گفت: من عضو کمیته فنی هستم و زمانی که حضور در این کمیته به ما پیشنهاد شد برای بحث ساختارسازی برنامه دادیم. از ما هم خواستند که کمک کنیم که تلاشمان همین است. ولی همانطور که گفتم در مورد مسائل ریز صحبتی با ما نشده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل تیم ملی فوتبال ایران حسین کلانی سرمربی کلینزمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال گفت: چهار گزینه داخلی و پنج مربی خارجی برای هدایت تیم ملی بسکتبال مشخص شده‌اند که در نشست بعدی این کمیته مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید تابش‌نیا در خصوص نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال با هدف معرفی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی اظهار کرد: در این نشست چهار گزینه داخلی و پنج مربی خارجی مطرح شدند، رزومه مربیان خارجی دریافت و قرار شد در کمیته فنی مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد، نفرات داخلی هم سرشناس بوده و همه از آنها شناخت کاملی دارند.

وی افزود: طبق برنامه‌ای که مد نظر داریم در پایان این هفته نشستی دیگر را خواهیم داشت تا کمیته فنی نظر خود را در خصوص نفرات مطرح کند. برنامه ما این است که در نهایت به یک گزینه داخلی و خارجی برسیم تا بعد از بررسی در کمیته فنی و هیئت رئیسه، سرمربی جدید انتخاب و معرفی شود.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در واکنش به اینکه دو مربی سرشناس لیگ برتری هم در بین این نفرات حضور دارند یا خیر، گفت: با توجه به اینکه لیگ در حال برگزاری است فعلاً در این خصوص اظهار نظری نمی‌کنم، اما در مورد گزینه‌های خارجی می‌توانم این را بگویم که آنها از مربیان مطرح بسکتبال و از کشورهای اسپانیا، صربستان و ایتالیا هستند.

تابش‌نیا در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به افزایش هزینه‌های ارزی شانس مربیان داخلی بیشتر از گزینه‌های خارجی است، تاکید کرد: در انتخاب سرمربی تیم ملی باید به همه موارد توجه داشت، در این خصوص هم در نشست کمیته فنی بحث و تبادل نظر شد که اگر به گزینه خارجی رسیدیم با چه شرایطی باید اقدام کرد. در این خصوص مشکلی وجود ندارد و صحبت‌های ابتدایی نیز با این نفرات صورت پذیرفته تا در صورت رسیدن به یک نقطه نظر مشترک، وارد مرحله جدیدی از مذاکرات شویم.

وی با تاکید بر نقش کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در تصمیم‌گیری و ادامه این روند خاطر نشان کرد: تصمیم بر این شد برای سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال ایران وظایف و مسئولیت کمیته فنی بیان شود چراکه این کمیته موظف است اطلاعات و روند فعالیت تیم ملی را به رئیس فدراسیون ارائه دهد که بر این اساس در تمام پیروزی‌ها و شکست‌های احتمالی این کمیته دخیل است و باید پاسخگو باشد.

منبع: ایرنا کد خبر 747102

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست/ در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • احضار گُلر استقلال به کمیته انضباطی
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی