Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@05:54:57 GMT

برنامه مولودی‌خوانی مطیعی در مناطق سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۱۲۴

برنامه مولودی‌خوانی مطیعی در مناطق سیل‌زده

به گزارش جهان نيوز، همین چند روز پیش بود که استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان و شهرستان‌ها و روستاهای اطراف آنها بر اثر بارش شدید باران و سیل خسارات زیادی دید و دل بسیاری از هموطنان کشورمان در عید نوروز و آغاز فصل بهار غمگین و آزرده خاطر شد.خیلی از مردم شهرها و روستاهای سیل زدههمه زندگی خود را از دست دادند،اما آنچه باعث دلگرمی و امید بیشتر مردم سیل زده شد، موج و سیل خدمات مردمی بود که به یاری مردم سیل زده آمد تا بار دیگر با آباد کردن سرزمین آنها و حضور در کنار هموطنانمان اتحاد، انسجام و وحدت میهن اسلامی را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این ایام که ایام شادی اهل بیت (ع) است، میثم مطیعی مداح و ذاکر اهل بیت (ع) در اقدامی تصمیم به برگزاری جشن ولادت حضرت علی اکبر (ع) در مناطق سیل زده کشور کرده است.

این برنامه فردا سه‌شنبه 27 فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء در لرستان، پلدختر، خیابان امدادگران، بوستان ولایت و چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در خوزستان، شوش، آرامگاه دانیال نبی با مولودی خوانی مطیثم مطیعی برگزار می‌شود.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه

راهپیمایی همبستگی با مردم مظلوم غزه و حمایت از حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه در تنبیه رژیم صهیونیستی فردا جمعه در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اعلام کرد: این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

 مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

 این راهپیمایی در سراسر هرمزگان همزمان با دیگر استان‌های کشور فردا پس از نماز جمعه از جلو مصلی‌های استان برگزار می‌شود.

مردم بندرعباس با راهپیمایی از مسجد جامع تا میدان انقلاب، همبستگی و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و حملات مقتدرانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی اعلام می‌کنند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از وعده صادق
  • برگزاری راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در بندرعباس بعد از نماز جمعه
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسوولان در رفع مشکلات مردم
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است
  • واکاوی شرایط زمانه ما و عملیات وعده صادق در رادیو فرهنگ
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی