Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@19:50:50 GMT

«احمدی‌نژاد» سوگوار رپر آمریکایی!

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۱۶۵

«احمدی‌نژاد» سوگوار رپر آمریکایی!

محمود احمدی‌نژاد در ادامه فعالیت‌های عجیب و غریب حساب توئیتری‌اش که بیشتر به دنبال کردن اخبار زندگی روزانه شهروندان آمریکایی می‌گذرد این‌بار به مرگ یک رَپِر آمریکایی واکنش نشان داد و اعلام کرد از شنین خبر درگذشت «نیپسی هاسل» اندوهگین شده است. او پیش از این هم در حساب توئیتری‌اش که در آن به زبان انگلیسی می‌نویسد از مسابقات بسکتبال NBA، مسابقات فوتبال امریکایی و رقابت معروف «سوپربول» و چندین و چند حاشیه دیگر از اتفاقات روزمره فرهنگ عامه آمریکا نوشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «آزادی»، محمود احمدی‌نژاد در حساب توئیترش نوشت: اخیرا از مرگ "نیپسی هاسل" مطلع شدم و از شنیدن مرگ او و ۱۰ نفر دیگر که در هفته گذشته در لس آنجلس کشته شدند اندوهگین شدم. چگونه می توان زندگی شخصی را به این راحتی گرفت؟
"عزیزم گریه نکن، سرت را بالا بگیر حتی وقتی که جاده سخت است هرگز تسلیم نشو”

این در حالی است که احمدی‌نژاد بعد از وقایع دردناک نوروز ۹۸ و دادغدار شدن بخش بزرگی از کشور از اثرات حوادث طبیعی هیچ واکنشی به این موضوع نشان نداده است. همین مسئله موجب شد تا توئیت او در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران ایرانی همراه شود و بسیاری او ماجرای سیل در ایران را به او یادآور شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد احمدی نژاد رپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟

تصاویری از احمدی نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی وزیر راه دولت نهم را ببینید

به گزارش خبرگزاری دانشجو، اسفند ماه بود که خبر فوت حمید بهبهانی وزیر راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد در اسپانیا منتشر شد. او پس از جراحی عمل قلب باز و به دلیل عفونت ریه درگذشت. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم طی روز‌های اخیر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش
  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • واکنش احمدی نژاد به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • امکان انتقال پایتخت؛ چرا احمدی‌نژاد موفق نشد؟
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر