Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@10:58:19 GMT

آمریکا در مقابل جبهه حق ضعیف‌ترین کشور است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۲۵۴

آمریکا در مقابل جبهه حق ضعیف‌ترین کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی صبح امروز در همایش «من هم یک سپاهی هستم» در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد گفت: همدلی و هم افزایی که اکنون میان سپاه و دیگر نهادهای کشور به وجود آمده به دلیل دشمنی اخیر آمریکا بوده است.

وی افزود: چهل سال است که دشمنی بی وقفه از سوی آمریکایی‌ها به جمهوری اسلامی ایران وارد می‌شود اما ایران همواره در حال توانمندتر شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: به دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران در منطقه به توانمندی‌های مختلفی دست یافته است، اکنون کشورهای کوچک به خود می‌بینند که با آمریکا مخالفت کنند.

فدوی افزود: جلوه باطل ضعیف است و آمریکا خود را ابرقدرت دنیا می‌داند، در حالی که وقتی جبهه حق مقابل آن قرار می‌گیرد، ضعیف‌ترین قدرت به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) به اصل دوم قانون اساسی بسیار توجه داشتند، چرا که حیات درونی جمهوری اسلامی ایران در این اصل مشخص شده است.

فدوی خاطرنشان کرد: وقتی که بنده خدایی در کامل‌ترین وجه خود مانند امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران را درست می‌کند، در واقع روح وی در تمامی ابعاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلی دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دانشگاه آزاد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک اشتراک با یکدیگر دارند و آن هم این است که هر دو مولود انقلاب هستند.

وی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا برعلیه ایران گفت: آنچنان از این مرحله عبور می‌کنیم که آمریکا به خود لعنت می‌فرستد که چرا چنین کاری را در خصوص سپاه پاسداران انجام داده است.

فدوی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته و به تکیه گاه دست پیدا کرده است.

وی افزود: یکی از ارکانی که موجب تقویت جمهوری اسلامی ایران در سال‌های گذشته شده، توسعه فعالیت‌های علمی و دانشگاهی است که دانشگاه آزاد اسلامی نیز نقش مؤثری در آن داشته است. در دانشگاه امام حسین (ع) قرار است با دانشگاه آزاد جلسات مشترکی داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز آمریکا در حوزه علم و فناوری به جایگاهی دست یافته است، این جایگاه به واسطه ایرانیانی است که در آن کشور فعالیت می‌کنند.

فدوی تأکید کرد: ما جنگیدن در خانه خود را به سرعت به جنگیدن در خارج از مرزها و هزاران کیلومتر آن طرف تر تبدیل کردیم که این امر نشان دهنده قدرت ایران است.

وی اظهارداشت: وزیر خارجه آمریکا از این موضوع که یک خط هوایی ایران به صورت مستقیم به کاراکاس ایجاد شده ناراحت است، چرا که کاراکاس یعنی پشت حیات خلوت آمریکا.

کد خبر 4591413 زهرا ساختمانیان

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار فدوی سپاه پاسداران دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل

مردم برخی محلات رشت در پی عملیات مقتدرانه دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم خیبث اسرائیل، با گذاشتن دسته گل‌هایی جنب ورودی درب اصلی سپاه ناحیه مرکزی این شهر از این اقدام حمایت و تشکر کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغلی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

منبع: بسیج گیلان

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد
  • سپاه به اسراییل ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است
  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • تشکر مادربزرگ اسلامشهری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی + فیلم
  • پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس
  • آینده درخشان کشور درگرو نقش‌آفرینی جوانان است