Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در سال ۹۷، ۴۰ درصد از اعتبارات عمومی صندوق رفاه تخصیص داده نشد که باید پیگیری شود سازمان برنامه بودجه این اختصاص را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت امور در مراسم تودیع و معارفه رئیس صندوق رفاه گفت: چرخه حرکت صندوق رفاه در دولت تدبیر و امید به مسیر منطقی برگشت و نظم و انضباط در صندوق پایه گذاری شد و شاهد تحولات خوبی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خدمات رسانه‌ای به دانشجویان افزایش یافت.   صدیقی افزود: صندوق رفاه پشتوانه‌ای برای حل مشکلات دانشگاه‌ها و مشکلاتی که پیش می‌آمد بود لازم بود که دانشگاه‌ها و صندوق رفاه به یکدیگر کمک کنند بحران جدی دانشجویی در چند سال اخیر نداشتیم و حمایت‌ها و نظارت‌ها نیز افزایش پیدا کرد.   رئیس سازمان امور دانشجویان یادآور شد: صندوق در کنار فعالیت‌های تسهیلاتی فعالیت‌های عمومی نیز برای تقویت زیربنا‌های دانشگاه‌ها داشت که در هر دو بخش به خوبی حرکت صورت گرفت که افزایش وام‌ها و تسهیلات به ویژه وام دکترا که از سال ۹۳ آغاز شد در سال ۹۴ وسعت بیشتری پیدا کرد و یکی از فعالیت‌های مثبت صندوق رفاه بود.   وی یادآور شد: حرکت‌های عمومی صندوق رفاه با ارتقای خوابگاه‌ها افزایش پیدا کرد هم چنین توسعه رستوران ها، صنعتی شدن آشپرخانه دانشگاه‌ها نیز که تعداد قابل توجهی از آشپزخانه‌ها که مجموعا ۱۰۵ آشپرخانه است ارتقا یافت، اما باید این حرکت ادامه یابد و به کیفیت برسد و تغییر رویکرد آشپزخانه‌ها را ادامه خواهیم داد.   صدیقی ادامه داد: در بخش ورزشی نیز ۲۷ چمن مصنوعی تاسیس شد که سال گذشته بخشی افتتاح و بخشی هم در نیمه اول امسال افتتاح می‌شود در مجموع توسعه فضا‌های ورزشی را ادامه خواهیم داد هم چنین راه اندازی دفاتر مشاوره در دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها را نیز خواهیم داشت که دانشجویان بتوانند استفاده مناسبی داشته باشند.   رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: با افزایش منابع صندوق تلاش خواهیم کرد که حمایت‌ها توسعه پیدا کند و تسهیلات افزایش یابد اختلاف و تفرقه‌ای طی این سال‌ها بین صندوق و سازمان امور دانشجویان دیده نشده و بنای وزارت خانه این است از مدیران خود حمایت کند.   وی خاطرنشان کرد: رئیس جدید باید کار‌های ناتمام را مجددا انجام دهد، اما این بازگشت وی متفاوت خواهد بود و باید اقداماتی که انجام شده و خلا‌ها باید پر شود تداوم طرح‌هایی که در این ۴ ساله داشتیم در عرصه عمومی دانشگاه‌ها و دانشجویان دنبال شود و ارتقای سرا‌های دانشجویی باید با آسیب شناسی ادامه یابد و اگر جایی نیاز به تعمیر است انجام شود امسال همه همت صندوق رفاه باید برای ارتقای خوابگاه‌های سطح سه باشد که تا پایان سال سرا‌های رتبه سه نداشته باشیم رستوران مکمل نیز تاسیس شان ادامه یابد و از کارگاه‌های مهارت محور نیز در باب اشتغالزایی دانشجویان حمایت شود.   صدیقی اضافه کرد: همکاری و مشارکت جدی برای تجدید ساختار سازمان امور دانشجویان در مرکز و استان‌ها باید ادامه پیدا کند حضور خیرین در صندوق سازماندهی شود و تلاش برای جذب اعتبارات عمومی را داشته باشیم.   رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: در سال ۹۷، ۴۰ درصد از اعتبارات عمومی صندوق رفاه تخصیص داده نشد که باید پیگیری شود سازمان برنامه بودجه این اختصاص را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعتبارات صندوق رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی

 "روح‌الله دهقانی فیروزآبادی" معاون علمی و فناوری رئیس جمهور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز ملی هوش مصنوعی که سال گذشته تاسیس شد، کارور هوش مصنوعی که به زودی تاسیس خواهد شد تحت عنوان شرکت تقریبا خصوصی که زیرساخت‌های پردازشی و زیرساخت‌های داده‌ای و زیرساخت‌های کتابخانه‌های بزرگ را برای بحث هوش مصنوعی فراهم می‌کند. اینها ابزار‌های کمک کننده جریان کاربردی سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، سلامت، ارتباطات، شهرهوشمند و مالی و ... است.

وی افزود: با تمرکزی که معاونت علمی و مرکز ملی هوش مصنوعی و شخص رئیس جمهور در موضوع هوش مصنوعی دارند پیش بینی ما این است که سال ۱۴۰۳ سال پرباری از نظر عملیاتی و اجرایی شدن کار‌های اجرایی و کاربردی است و این کار‌ها کمک می‌کند که کشور از نظر رتبه کاربرد هوش مصنوعی ارتقا پیدا کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: تولید علوم عموما به بحث مقالات علمی و تعداد مقالاتی که منتشر می‌شود و همچنین ضریب تاثیر مقالات ارجاع داده می‌شود. اینکه بتوانیم آنچه که در مقالات‌مان منتشر می‌شود را پای کاربرد بیاوریم نیازمند یکسری سخت‌افزار‌ها پیشرفته و عملیات اجرایی و یکسری تنظیم‌گری‌ها برای استفاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی