Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:30:30 GMT

وکیل هتاک به پیامبر اکرم (ص) در جیرفت بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۳۹۸

وکیل هتاک به پیامبر اکرم (ص) در جیرفت بازداشت شد

جیرفت - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از دستگیری وکیل هتاک به پیامبر اکرم (ص) خبر داد و گفت: فردی که در شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز به نبی مکرم اسلام (ص) و جایگاه ولایت فقیه و شجره طیبه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرده بود، بازداشت شد.

حسین سلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارش انتشار مطالب توهین آمیز به نبی مکرم اسلام (ص) و جایگاه ولایت فقیه و شجره طیبه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلام توسط فردی به نام (ت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

س) در فضای مجازی اعلام و پس از بررسی اولیه مشخص شد این فرد وکیل بوده لذا دادستانی جیرفت با جدیت به این مساله ورود کرد.
وی ادامه داد: پرونده شخص توهین کننده به پیامبر مکرم اسلام، ولایت فقیه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل و جهت انجام تحقیقات و جمع آوری مستندات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ارجاع شد.
دادستان جیرفت با بیان اینکه این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد، اظهار داشت: با جمع آوری مستندات، متهم به بازپرسی احضار و پس از تفهیم اتهام توسط بازپرس با صدور قرار مناسب کیفری روانه زندان شد.
وی ادامه داد: جهت تکمیل تحقیقات و بررسی دقیق ابعاد موضوع، پرونده در حال رسیدگی و تکمیل تحقیقات است.
سلامی با بیان اینکه حفظ شأن و جایگاه نبی مکرم اسلام (ص) و ولایت فقیه جزء خطوط قرمز نظام است، گفت: به مردم مسلمان، ولایت مدار و دوستداران شجره طیبه بسیج و سپاه پاسداران اطمینان می دهیم که با افراد هتاک برخورد قاطع قضایی صورت خواهد گرفت.
3029/7450/7429/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قضايي دادستان جيرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ملی و سراسری همپای طوفان

سپهر توکل، معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : رویداد ملی و سراسری همپای طوفان در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) توسط بسیجیان سلحشور و پا به رکاب ولایت این استان با شعار محوری «روز جهانی قدس از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار» و با رمز یا «امام حسن مجتبی (ع)» شروع شده است.

وی در تشریح محور‌های این رویداد سراسری، گفت: محور‌های هفت‌گانه رویداد همپای طوفان؛ گذرگاه میخوانمت، سلام به ماه امید، محله نشاط، راه روشن، راه افتخار، سرود دلدادگی و قاب ماه امید است.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: رویداد همپای طوفان از ۷ فروردین ماه آغاز و تا ۱۹ همین‌ماه ادامه دارد.

وی خاطزنشان کرد: بسیجیان پایگاه‌های مقاومت مساجد، محلات و اقشار بسیج سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه باید برنامه‌های خود را در این رویداد در دو گروه مرجع استانی همپای طوفان در پیام‌رسان ایتا با هشتگ‌های ابلاغی برابر اطلاعیه‌های اعلام شده ارسال کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی و سراسری همپای طوفان
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • شاهزاده سرین در کرج دستگیر شد
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است
  • شاهزاده سرین در کرج بازداشت شد
  • فرد هتاک به مقدسات مشهور به «سرین» در کرج بازداشت شد
  • بازداشت فرد‌ هتاک به مقدسات در کرج
  • فرد هتاک به مقدسات مشهور به «شاهزاده» در کرج بازداشت شد
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی