Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@00:28:12 GMT

قیمت بیمه شخص ثالث خودروها اعلام شد + جدول

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۴۹۷

قیمت بیمه شخص ثالث خودروها اعلام شد + جدول

به گزارش ایسنا، شورای عالی بیمه در راستای اجرای آئین نامه تعیین سقف حق بیمه شخص ثالث و نحوه تخفیف، افزایش یا تقسیط آن، مصوب هیأت وزیران در سال ۱۳۹۶، جدول نرخ حق بیمه‌ها را برای سال ۱۳۹۸ به شرح جدول زیر اصلاح کرد.

نحوه اعمال انواع تخفیف‌ها و اضافه نرخ‌های حق بیمه مربوط به بیمه شخص ثالث، بر اساس ضوابط مندرج در آئین نامه اجرایی فوق و با رعایت بخشنامه‌های بیمه مرکزی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شرکت‌های بیمه و نمایندگان آنها موظفند جدول زیر را در معرض دید متقاضیان قرار دهند.

بر اساس مصوبه جدید شورای عالی بیمه درباره نرخ حق بیمه‌های شخص ثالث، بیمه شخص ثالث پراید، پیکان و خودروهای مشابه با یک سال تخفیف یک میلیون و ۵۷۳ هزار تومان، سایر خودروهای ۴ سیلندر (پژو، رنو و …) با تخفیف مشابه یک میلیون و ۸۱۴ هزار تومان و خودروهای شش سیلندر نیز با یک سال تخفیف دو میلیون و ۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

حق بیمه ثالث پراید، پیکان و خودروهای مشابه با دو سال تخفیف یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان، سایر خودروهای چهار سیلندر (پژو، رنو و …) با تخفیف مشابه یک میلیون و ۷۱۹ هزار تومان و خودروهای شش سیلندر نیز با دو سال تخفیف یک میلیون و ۹۰۲ هزار تومان محاسبه شده است.

این رقم برای حق بیمه ثالث پراید، پیکان و خودروهای مشابه با سه سال تخفیف یک میلیون و ۴۰۷ هزار تومان، سایر خودروهای چهار سیلندر (پژو، رنو و …) با تخفیف مشابه یک میلیون و ۶۲۳ هزار تومان و خودروهای شش سیلندر نیز با سه سال تخفیف یک میلیون و ۷۹۶ هزار تومان تعیین شده است.

بر اساس ارقام این جدول، حق بیمه ثالث پراید، پیکان و خودروهای مشابه با ۱۰ سال تخفیف ۴۹۶ هزار تومان، سایر خودروهای چهار سیلندر (پژو، رنو و …) با تخفیف مشابه ۵۷۲ هزار تومان و خودروهای شش سیلندر نیز با ۱۰ سال تخفیف ۶۳۳ هزار تومان محاسبه شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرانجام بعد از کشمش‌های فراوان بر سر زیان انباشته خودروسازان امروز ایران خودرو از افزایش قیمت یکی از محصولات پرتقاضای خود که از سال گذشته تولید آن حاشیه های بسیاری داشت خبرداده است.

براساس اعلام ایران خودرو قیمت پژوپارس که مدت ها تغییری نکرده بود با دریافت مجوز ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است و متقاضیان باید برای تکمیل وجه قیمت های جدید را در قراردادهای خود لحاظ کنند.

البته نکته مهم اینجاست با صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر باید منتظر افزایش قیمت‌ کارخانه ای سایر انواع خودروهای داخلی بود و طی روزهای آینده قیمت جدید سایر خودروهای داخلی هم توسط شرکت ها اعلام شود.

اما داستان پژوپارس در سال گذشته چه بود که در نهایت امسال به عنوان نخستین خودرو مجوز افزایش قیمت را دریافت کرده است.

مردادماه سال گذشته بود که شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد مبنی بر توقف تولید این خودرو ، پایان تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرد. این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت ، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.

با این حال سازمان ملی استاندارد با توجه به تعهد تحویل حدود ۱۰۰ هزار دستگاه پژوپارس توسط ایران خودرو، اعلام کرد که این خودرو تا بهار سال آینده برای پاسخ به تعهدات معوق تولید خواهد شد تا مشتریان این محصول نگران تحویل خودروی خود نباشند.

کد خبر 845293 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم خودرو - ایرانی ايران خودرو

دیگر خبرها

  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • ارزان ترین بیمه شخص ثالث اتوبوس و مینی بوس در سال 1403 چند؟
  • ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم
  • افزایش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت برخی خودروها دربازار؛ کوئیک،دنا، تارا و انواع پژو چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین +جدول
  • خرید نهال گردو با تخفیف ۸۰ درصدی و قیمت ۴۰ هزار تومان