Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مهرستان گفت: در پی آغاز فعالیت سامانه بارشی در منطقه بلوچستان و اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن سیلاب، روستای "لشکران" از توابع شهرستان مهرستان تخلیه شد. ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

محمدرفیع دهواری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مهرستان اظهار داشت: در پی آغاز فعالیت سامانه بارشی در منطقه بلوچستان و اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن سیلاب، روستای "لشکران" از توابع شهرستان مهرستان تخلیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهرستان با اشاره به اینکه محل مناسبی جهت اسکان موقت روستاییان در نظر گرفته شده، گفت: با توجه به پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان مبنی بر ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان تا اواخر هفته و احتمال جاری شدن سیل، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌های محای و مسدود شدن محورهای مواصلاتی بلوچستان، توصیه می‌شود مردم منطقه به طور جد از تردد غیرضروری به ویژه در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

ارسال بیش از 135 دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات به 3 استان سیل‌زده توسط شهرداری تهرانتیم پزشکی بیمارستان نیروی زمینی ارتش کرمانشاه به مناطق سیل‌زده دلفان اعزام شدبازدید فرمانده سپاه کردستان از مناطق سیل‌زده کوهدشت شمالی+ تصاویر

وی خاطرنشان کرد: مردم از توجه به شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص مباحث مربوط به سیل خودداری کنند و اخبار رسمی درباره ضرورت توجه به نکات ایمنی و تعطیلی مدارس را تنها از طریق خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی و معتبر پیگیری کنند.

دهواری اظهار داشت: در حال حاضر محورهای مواصلاتی مهرستان- ایرانشهر، مهرستان- سرباز، مهرستان- ایرندگان و مهرستان- هیدوچ» به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی و جاری شدن روان‌آب مسدود شده و ضرورت دارد مردم از حضور در این محورها خودداری کنند.

انتهای پیام/ ع

R7843/P1494/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن رودخانه دهستان سخوید پس از بارش باران + فیلم

این روز‌ها نه تنها مناطق کوهستانی بلکه شهر‌های جنوبی و کویری کشورمان نیز با بارش شدید باران همراه شدند به طوری بسیاری از رودخانه‌های فصلی جان دوباره گرفتند. دهستان سخوید از توابع شهرستان تفت استان یزد نیز از این بارش‌ها بی نصیب نماند و رودخانه این دهستان بر اثر بارندگی خروشان شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از این رودخانه را به نمایش گذاشت که تماشای آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروند خبرنگار - یزد

بیشتر بخوانید:

جاری شدن رودخانه فصلی در روستای ترشگیبان گیلانغرب + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • غرق شدن باغات انار «عرب رودبار»
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • طغیان رودخانه روستای دم آب بر اثر بارندگی‌های بهاری + فیلم
  • (ویدئو) رودخانه کردان طغیان کرد
  • رودخانه کردان طغیان کرد + فیلم
  • روستای کلپورگان سیستان و بلوچستان تنها موزه زنده جهان + فیلم
  • جاری شدن رودخانه دهستان سخوید پس از بارش باران + فیلم
  • محور گنبدکاووس کلاله مسدود شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری
  • طغیان رودخانه فصلی شیرکوه