Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسانی که قصد تشرف به عتبات عالیات دارند می‌توانند از مسیر شلمچه تردد کنند. آفتاب‌‌نیوز : مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به مسدود شدن مسیر چذابه در پی وقوع سیل، گفت: کسانی که می‌خواهند به عتبات عازم شوند از مسیر شلمچه تردد کنند.
ناصر حویزاوی اظهار کرد: در پی وقوع سیل در خوزستان و منطقه مرزی دشت آزادگان، مرز چذابه از دو هفته پیش جهت تردد زائران به عتبات عالیات مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کسانی که قصد تشرف به عتبات عالیات دارند می‌توانند از مسیر شلمچه تردد کنند.
مدیرکل حج و زیارت خوزستان بیان کرد: تا زمانی که ستاد بحران خوزستان اجازه بازگشایی مسیر چذابه را ندهد این مسیر همچنان مسدود است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسدود شدن مسیر چذابه سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر رفت و برگشت جاده چالوس مسدود شد/ تا ساعات آینده چالوس به سمت تهران یکطرفه می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ضمن بیان علت مسدود شدن جاده چالوس در هر دو مسیر، اظهار کرد: در مقطعی گره ترافیکی در این محور ایجاد شده که برای مدیریت و تخلیه بار ابتدایی و انتهایی مسیر مجبور به مسدود کردن هر دو مسیر (شمال به جنوب و جنوب به شمال) شدیم.

بیشتر بخوانید: وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

وی افزود: اکنون که گره ترافیکی باز شده است بنا شد تا در ساعات آینده جاده چالوس به سمت تهران یکطرفه شود تا بار ترافیکی تخلیه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225398 برچسب‌ها وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۴۲ هزار مسافر در پایانه‌های مرزی خوزستان
  • هشدار به مسافران؛ مسیر جنوب به شمال این جاده شمالی به مدت ۳ روز مسدود می‌شود
  • مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می‌شود
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • تردد بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مرز مهران
  • مسیر رفت و برگشت جاده چالوس مسدود شد/ تا ساعات آینده چالوس به سمت تهران یکطرفه می‌شود
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • جاده چالوس رفت و برگشت مسدود شد
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • سلفی با بحران!