Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@22:34:27 GMT

ابطحی: درخواست تفحص از مجلس هنوز به جایی نرسیده است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۸۰۳

محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (دوشنبه) پارلمان طی تذکری خطاب به رئیس مجلس، اظهار داشت: درخواست تحقیق و تفحص از مجلس از یک سال گذشته مطرح است، شما هم دستور بررسی دادید ولی هنوز به جایی نرسیده است.

وی افزود: فکر نمی‌کنم درخواست تحقیق و تفحص از مجلس به این مجلس برسد در حالی که افکار عمومی باید در جریان این موضوع قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در تذکر دیگری گفت: طرح دو فوریتی تقویت جایگاه سپاه و مقابله با آمریکا هنوز از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به صحن نیامده در حالی که امروز باید به هیات رئیسه می آمد ولی هیچ تذکری به این کمیسیون داده نشده است.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: در این زمینه به کمیسیون تذکر داده شده اما کار آنان طولانی شده است، این کمیسیون روز گذشته جلسه مفصلی داشت و این موضوع را دنبال کرد لذا براساس قانون باید ظرف سه روز این طرح به صحن مجلس می آوردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای کمیسیون امنیت ملی علی لاریجانی قانون رئیس مجلس علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی ابطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

کیومرث سرمدی واله، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کلیات لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد.

هنوز مشخص نیست که چه روز‌هایی تعطیل خواهد شد، اما ساعت کاری کارمندان در هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش می‌یابد. هنوز مشخص نیست که آیا بانک‌ها نیز شامل تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند یا خیر.

تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان در هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد.

منبع: دانشجو

tags # تعطیلی ادارات سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر از تعطیلی جدید در سال ۱۴۰۳
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • غیر قانونی بودن ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ در رابطه با مشاغل محیط زیستی
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • ویکند ۲ روزه در بخش‌خصوصی؟