Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@21:35:36 GMT

برگزاري كارگاه هنرهاي تجسمي در بندرماهشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۶۹۹۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از بندرماهشهر؛کارگاه یک روزه هنرهای تجسمی به مناسبت شهادت شهید سید مرتضی آوینی ، هفته هنر انقلاب اسلامی و روز بسیج هنرمندان در شهرستان بندر ماهشهر برگزار گردید.

حميدرضا دریس مسئول بسيج هنرمندان شهرستان بندرماهشهر در خصوص كارگاه هنرهاي تجسمي خاطرنشان كرد : این کارگاه با حضور بیش از سی هنرمند برتر این رشته هنری در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختتامیه کارگاه هنرهای تجسمی با حضور فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، مسئول دفتر نمايندگي ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در پايان مراسم از تمام هنرمنداني كه در این کارگاه شرکت داشتند تقدیر و قدرداني به عمل آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۶۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر


هرمزگان-جام جم انلاین-چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری خلیج فارس با اجرای پرفورمن «خلیج فارس» در بندر خمیر آغاز به کار نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، این پرفورمنس توسط گروه «ملمداس» جزیره قشم و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، فرمانداری و شهرداری بندر خمیر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر خمیر اجرا شد.
سر پرست گروه «ملمداس» مرجان چشم براه و آقایان امین دریانورد، مهدی خورشیدوند، امین فلاحت پیشه و خانم ها فاطمه شهریاری نسب، پریسا محرابی و سمیه حسینی و مریم دژاکام، بازیگران این هنر اجرا بودند.
این اثر، دومین پرفورمنس گروه اجرایی محسوب می شود که پیش از این پرفورمنس «روایت اجرا (290+650)» را به مناسبت سالروز شهادت مسافران مظلوم و غیرنظامی هواپیمای مسافربری ایرباس ایران در 12 تیر 1367 به دست آمریکای جنایتکار در آب های خلیج فارس، در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره قشم، به نمایش عمومی در آورده بودند.
گفتنی است: این اثر از ساعت 8 صبح تا 8 شب، در منطقه توریستی گردشگری تالاب بین المللی خورخوران بندر خمیر، پنج شنبه 30 فروردین ماه به اجرا درآمد

دیگر خبرها

  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است