Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:45:31 GMT

یک کشته و 6 مصدوم حاصل برخورد اتوبوس با تریلر گردنه قرقچی

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۷۱۲۰

یک کشته و 6 مصدوم حاصل برخورد اتوبوس با تریلر گردنه قرقچی

رئیس پلیس راه استان اصفهان، گفت: کارشناسان پلیس راه علت حادثه در گردنه قرقچی را بی‌توجهی راننده اتوبوس به جلو و ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا در شاهین‌شهر،بابک حقانی فر - رئیس بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر، اظهار کرد: در اثر برخورد اتوبوس با تریلر در گردنه قرقچی، راننده ۵۰ ساله اتوبوس در دم جان باخت و 9 نفر از مصدومان بدحال به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند، که سه نفر از آنان به علت شدت جراحات وارده، جراحی شدند و ۶ نفر دیگر پس از انجام معاینات و اقدامات اولیه در بخش بستری هستند که حال همه مصدومان مساعد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ۹ مصدوم دیگر این حادثه، شرایط مساعدتری داشتند و جهت درمان سرپایی به بیمارستان حضرت محمد(ص) میمه اعزام شدند.

سرهنگ حسین پورقیصری - رئیس پلیس راه استان اصفهان نیز به خبرنگار ایسنا، گفت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را بی‌توجهی راننده اتوبوس به جلو و ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کردند.

خبرنگار ایسنا برای گفتگو با مصدومان این حادثه به بیمارستان گلدیس رفت. تعدادی از بیماران در بعد از جراحی در ریکاوری بودند، عده‌ای دیگر به دلیل پارگی لب و دهان قادر به صحبت کردن نبودند و فقط دو نفرشان می‌توانستند به سؤالات پاسخ دهند.

«خواب‌آلودگی راننده» و «تماس‌های تلفنی در حین رانندگی» فصل مشترک صحبت‌های همه‌ی مصدومان بود.

«ایمان» ۳۵ ساله، یکی از مسافران این اتوبوس، اهل اصفهان بود که از ناحیه استخوان ران پا آسیب دیده است، او می‌گوید: حدود ساعت ۳ بامداد متوجه خواب‌آلودگی راننده شدم و در این خصوص به او تذکر دادم و از او تقاضا کردم که دقایقی را جهت استراحت توقف کند که با برخورد تند وی مواجه شدم!

«سعید» سرباز ۲۶ ساله‌ اهل شیراز هم در این حادثه از ناحیه دست و صورت آسیب دید. وی با اشاره به سرعت عمل نیروهای امدادی، گفت: پس از تصادف با تریلر، عوامل امدادی هلال‌احمر و اورژانس در کمتر از هفت دقیقه با تجهیزات کامل، در محل حاضر شدند و اقدام به نجات مجروحان حادثه کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پژو پارس با کامیون در آزادراه قزوین-زنجان و کشته شدن راننده پژو پارس خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف پژو پارس با کامیون خبر داد و اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو پارس در این حادثه جان باخت.

وی افزود: ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ حادثه تصادف در مسیر اتوبان قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج را به سامانه ۱۲۵ اعلام و ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله دو تیم امداد و نجات و اطفا را از ایستگاه‌های شماره پنج پونک و ۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند، راننده که فوت کرده بود را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

ململی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه قزوین در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 747713

دیگر خبرها

  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده