Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@10:01:19 GMT

فولکس واگن شراکتی را با آمازون آغاز می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۳۷۱۷۷

فولکس واگن شراکتی را با آمازون آغاز می‌کند

خدمات وب آمازون (AWS) و فلوکس واگن (VW) وارد یک توافق جهانی چندساله برای ایجاد «ابر صنعتی فولکس واگن» شدند. طبق بیانیه این شرکت، ابر صنعتی فولکس واگن «یک پلتفرم تولید دیجیتال مبتنی بر ابر» است که برای تسهیل فرایندهای تولیدی و تدارکاتی VW استفاده می‌شود.

به گزارش ایتنا به نقل از سیودایو، VW قصد دارد تا از راهکارهای اینترنت اشیاء، یادگیری ماشین، تحلیلی و رایانشی AWS برای کاراتر شدن تجهیزات مونتاژ، کیفیت خودروها و انعطاف‌پذیری در تولید استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داده‌های آن از 122 کارخانه تولیدی فولکس واگن کسب خواهند شد.

بنا بر این اعلامیه، VW یک دریاچه داده برای آنالیز داده‌ها است، که بر روی Amazon S3 قابل دسترسیست. این خودروساز از SageMaker آمازون نیز برای دانشمندان داده‌ها استفاده خواهد کرد تا به ساخت، آموزش و استقرار مدل‌های ML برای ماشین‌آلات و عملیاتهای کارخانه کمک کند.

به گفته میلر، یک تحلیلگر موسسه فورستر، این روند رایجیست که شرکت‌ها بودجه‌های باریشان را میان ارائه‌دهندگان متنوعی تقسیم می‌کنند، و پیش از اعلامیه‌های ابری VW، این کمپانی از مایکروسافت و AWS برای ورکلودهای تولیدیش استفاده می‌کرد.

بنا بر اعلامیه اکتبر این کمپانی، شراکت با مایکروسافت بر تجربه راننده از «لحظه‌ای که وارد خودرو شده، از آن استفاده می‌کند و آن را ترک می‌کند» متمرکز است. رایانش ابری محور هر دو شراکت است، ولی موارد استفاده آن متغیر هستند.

میلر گفت: «VW همچنین یکی از اولین استفاده‌کنندگان از ابر منبع باز OpenStack در داخل دیتاسنترهایش بوده است». استفاده از ابرهای متعدد برای ورکلودهای مختلف روش رایج بیشتر شرکت‌هاست.

میلر گفت که ولی «فرایندهای تولید و تدارکات که باید توسط ابر صنعتی بسط داده شوند خیلی گسترده‌تر از صرفا ساخت و اجرای اپلیکیشن‌هایی را شامل می‌شوند به طور معمول می‌توانند با یک ارائه‌دهنده ابر عمومی مانند AWS میزبانی شوند».

ابزارهایی که درون این ارائه‌دهندگان راهکارها وجود دارند (مانند IoT، ML و رایانش لبه) رقابت بین شرکت‌هایی مانند مایکروسافت و AWS را داغتر می‌کنند.

به گفته میلر، برخورداری از گزینه‌های کارآمد برای پلتفرم IoT صنعتی «که از سنسورها در کف کارخانه تا ابزارهای تحلیلی، داشبوردها، و اپلیکیشن‌ها در اتاق کنترل را دربرمی‌گیرند» به امتیازی بزرگ برای فروشندگان و مشتریان بالقوه تبدیل خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فولکس واگن خدمات وب آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صمت، رئیس اداره آموزش پژوهش و فناوری صمت چهارمحال و بختیاری گفت در یک سال اخیر ۹ واحد صنعتی به جمع شرکتهای دانش بنیان‌های کشور اضافه شده‌اند

 

محمد حسن قنبری افزود: این واحدها در زمینه تولید ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته؛ برق و الکترونیک؛ مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی؛ فناوری زیستی و صنایع غذایی هستند.

 

وی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می توانند از ۱۱۰ امتیاز پیش بینی شده معاونت علمی؛ فناوری ریاست جمهوری بهره مند شوند.

 

قنبری گفت:شرکت‌های دانش‌بنیان مطابق با سطح فناوری محصول به سه گروه واحدهای فناور؛ نوآور و نوپا تقسیم می‌شوند

 

 

دیگر خبرها

  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • فولکس واگن های ارزان می آید؟
  • آغاز کار گرده افشانی در نخلستان‌های بم
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین را اخراج کرد
  • گوگل ۲۸ کارمند حامی فلسطین خود را اخراج کرد
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • مظلومترین حلقه زنجیره ریلی تولیدکننده واگن است