Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی کانون خیریه باران دانشگاه بجنورد گفت: کانون خیریه مژده باران همانند سال گذشته تصمیم به گرفتن جشن تولد برای کودکان مراکز بی سرپرست یا بدسرپرست کرده است.

احسان محمدی، عضو شورای مرکزی کانون خیریه باران دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: کانون خیریه مژده باران همانند سال گذشته تصمیم به گرفتن جشن تولد برای کودکان مراکز بی سرپرست یا بدسرپرست کرده است و این جشن فردا در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بجنورد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی در ادامه به اهداف برگزاری این جشن اشاره کرد و بیان داشت: سعی داریم در این برنامه انگیزه انجام کار خیر و گرفتن دست نیازمندان حتی برای شادی دلشان را در بین دانشجویان تقویت کنیم.

عضو کانون خیریه باران دانشگاه بجنورد خاطرنشان کرد: نشان دادن مشکلات نیازمندان که در اطراف ما زندگی می‌کنند و متاسفانه از آن غافلیم، از دیگر اهداف اجرای این جشن است.

وی افزود: خدا را شکر با وجود اعضای جدید و خیرخواه در مجموعه کانون توانستیم هماهنگی‌های لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشن را انجام دهیم و امیدواریم حس مهربان بودن را برای دانشجویان و کودکان به وجود بیاوریم.

محمدی در پایان گفت: یقین دارم آینده کانون خیریه روشن است و روز به روز پیشرفت خواهد کرد البته تا کنون نیز این کانون بسیار موفق عمل کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بجنورد تشکل های دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۳۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارشناس کانون پرورش فکری در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت: تماشاخانه سیار از امروز در استان مرکزی حضور دارد و در سه نقطه از استان نمایش عروسکی، پخش انیمیشن و برنامه‌های متنوع دیگر را اجرا می‌کند. 
فربدزاده افزود: این تماشاخانه در قالب یک تریلی مجهز به پخش فیلم و اجرای تئاتر حضور پیدا می‌کند و برای علاقه‌مندان به اجرای برنامه می‌پردازد. 
او مهمترین هدف حضور این تماشاخانۀ سیار را اجرای برنامه در مناطق مستضعف، اجرای عدالت فرهنگی، افزایش نشاط اجتماعی، معرفی بیشتر کانون و فعالیت‌های آن به مخاطبان عنوان کرد. 
کارشناس کانون پرورش فکری افزود: تماشاخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور در مناطق مختلف کشور برای کودکان  برنامه‌های فرهنگی از جمله قصه‌گویی، تئاتر، نمایش و فیلم اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • کمک فوری/ حال این دو مادر بیمار خوب نیست
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود